Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Scheffer Pickups

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard Scheffer Pickups

    Een vriend van mij heeft zn eerste humbucker gewikkeld en moet zeggen klinkt best wel goed. Hij had al singlecoils voor me gemaakt voor mn sunburst strat dus kan niet wachten totdat hij een humbucker voor mij gaat wikkelen met mijn specs.
    Ik heb direct in GarageBand opgenomen via MI Audio Interface en speel over een USA Fender Stratocaster.

    Laatst gewijzigd door ateng; 9 december 2018 om 16:00

  2. #2

    Standaard

    Klinkt prima. Al moet ik wel zeggen dat ik de geluidsverschillen tussen bepaalde soorten/merken pick-ups maar klein vindt. Op youtube heb ik diverse vergelijkingsfilmpjes gezien waarbij ik maar nauwelijks verschil hoor, verwaarloosbaar soms.
    "Play back" je in dit filmpje of heb je de audio er "onder" gezet? Beeld en audio lopen voor zover ik kan zien niet synchroon.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Paul ST Bekijk bericht
    Klinkt prima. Al moet ik wel zeggen dat ik de geluidsverschillen tussen bepaalde soorten/merken pick-ups maar klein vindt. Op youtube heb ik diverse vergelijkingsfilmpjes gezien waarbij ik maar nauwelijks verschil hoor, verwaarloosbaar soms.
    "Play back" je in dit filmpje of heb je de audio er "onder" gezet? Beeld en audio lopen voor zover ik kan zien niet synchroon.
    Ik vind t eerlijk gezegd ook maar klein hoor qua geluidsverschillen.
    Ja hebt de audio er onder gezet Ze lopen wel synchroon alleen kan som de juiste video opname niet meer terug vinden na 10 shoots hahaha. Video is allemaal tegelijk opgenomen met recording namelijk.
    Laatst gewijzigd door ateng; 9 december 2018 om 21:42

  4. #4

    Standaard

    :-) Nog een keer gekeken maar ze lopen absoluut niet synchroon. Verder knap gespeeld hoor.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Synchroon of niet, boeiuh-
    Martin demonstreert hier puur de sound van de pick-ups. Mooie volle romige sound, qua pick-ups niks bijzonders, standaard humbuckertje. Wel tof dat die vriend van jou pick-ups zelf maakt. Ik die het hem niet na. Dus misschien binnenkort ff een bestelling plaatsen 😉

  6. #6

    Standaard

    Post weggehaald.
    Verwijderen kan kennelijk niet.
    Laatst gewijzigd door Duhsjaak; 9 december 2018 om 18:20
    In Tartiflette we trust…..

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Paul ST Bekijk bericht
    :-) Nog een keer gekeken maar ze lopen absoluut niet synchroon. Verder knap gespeeld hoor.
    Ja ik irriteer mij er ook wel aan hoe langer ik er naar kijk!
    Heb het ff opnieuw gedaan en nu goed onder elkaar gezet... als je zoiets post doe het dan gelijk goed,toch

    Laatst gewijzigd door ateng; 10 december 2018 om 17:01

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top