Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Kijk, dat vind ik tof - zo is Vulvasonic weer geholpen!!!! De ware kerstgedachte!!!!

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.068

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Dat Helaas heeft Mark deels gelijk. Ik ken 1 persoon die het waarschijnlijk kan, dat repareren(en jij kent hem ook, Mark). Ik durf het 'm alleen nooit te vragen. Da's vooral mijn eigen probleem. En in dit geval ken ik misschien nog wel iemand.

    Wat denk jij, Mark? Zal die persoon voor een paar tientjes een keer naar 3 kleine technische probleempjes willen kijken?
    Mijn ouweheer bedoel je? Die heeft het komende tijden al stervensdruk

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    Mijn ouweheer bedoel je? Die heeft het komende tijden al stervensdruk
    Ha, nee daar was ik niet opgekomen. Ik dacht aan meneer Hermsen. Ik heb het 'm één keer gevraagd. Zijn reactie: "ok". Dus ik weet dat ik bij 'm terecht kan, maar ik zie 'm feitelijk nooit. Dus dat vind ik lastig. Ik wil hem niet het idee geven dat ik daar alleen maar heen wil omdat hij voor mij wat spulletjes kan repareren. Dat komt wat oneerbiedig over.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.068

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Ha, nee daar was ik niet opgekomen. Ik dacht aan meneer Hermsen. Ik heb het 'm één keer gevraagd. Zijn reactie: "ok". Dus ik weet dat ik bij 'm terecht kan, maar ik zie 'm feitelijk nooit. Dus dat vind ik lastig. Ik wil hem niet het idee geven dat ik daar alleen maar heen wil omdat hij voor mij wat spulletjes kan repareren. Dat komt wat oneerbiedig over.
    Ok, snap ik. ik kreeg de indruk dat jij "met nog iemand" dus niet refereerde aan John. De makke met John is dat hij het doorgaans heel erg lang laat liggen. Maar ms dat een kleine vergoeding dat wat kan bespoedigen. Ik zie hem ook ongeveer max 1x per jaar...

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 april 2005
    Locatie
    eindhoven
    Berichten
    163

    Standaard

    Ik heb de chamaeleo tail loop van one control. Ooit 2e hands gekocht voor €125. Heeft 5 loops en heel makkelijk te programmeren. En die heeft een pedal mode. De pedal mode gebruik ik het meest en is eigenlijk wel een voorwaarde voor een switcher vind ik. Ik dacht ooit dat een pedal switcher niet nodig was maar het is een van de beste aankopen in mijn pedalboard.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top