Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 31
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 april 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.185

    Standaard

    Of een P90 met de juiste polariteit. (Ik heb gelukkig een zwembad-strat.)

    @Mitch: helemaal goed! In Rotterdam vind ik ook leuk, ga ik steeds meer van houden. We kunnen bij mij thuis beginnen met gewone maar goede arabica opgietkoffie.

  2. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door piezo Bekijk bericht
    Wat de tussenstandjes betreft, is jouw strat af-fabriek in staat tot hals+brug of is daar een after market schakelaar voor?
    De Classic Player '50s heeft dat af fabriek. Fijne gitaar inderdaad, de '60s is ook niet verkeerd.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 april 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.185

    Standaard

    Dank je Toby. Ik heb nog wat www zoekwerk gedaan en het blijkt een "gewone" 4-pole superswitch te zijn. Logisch ook wel.
    Heb ik nog wel 1 of 2 van liggen.

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 oktober 2009
    Locatie
    In 't zuiden
    Berichten
    1.592

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door piezo Bekijk bericht
    Of een P90 met de juiste polariteit. (Ik heb gelukkig een zwembad-strat.)

    @Mitch: helemaal goed! In Rotterdam vind ik ook leuk, ga ik steeds meer van houden. We kunnen bij mij thuis beginnen met gewone maar goede arabica opgietkoffie.
    Ik zou meteen aan het bier gaan.
    Des te meer alcohol, des te sneller ben je vergeten dat je een Strat bespeelt...
    Gibson, what else...?

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 april 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.185

    Standaard

    Ach, ik bespeel ook wel eens een originele 1968 Les Paul Custom. De eigenaar wil hem al jaren graag ruilen tegen mijn strat ...

  6. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Goudeerlijk verhaal van een spijtoptant. Herkenbaar ook. Ooit was ik aan de pointy headstocks. Strats en tele's was voor ouwe lullen. En kijk nou...
    ..nou ben je een ouwe lul...

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 september 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    367

    Standaard

    Hee Mitch, wat lees ik nu... 😱 Gave plank hoor! Strats zijn voor mij evergreen, 2nd nature, etc. Ik kon me vroeger niet voorstellen dat mensen het niet mooi vonden. 😄 Ik zelf vond juist de overstap van strat naar LP en van
    strat naar Tele weer lastig, maar ik vond het tof om al die gitaren te kunnen beheersen en ook een ‘omnivoor’ te zijn. 👍

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 november 2001
    Locatie
    Fryslan
    Berichten
    1.380

    Standaard

    De ene Strat is de andere niet. Ik heb een Mex Fender gehad, dooie plank. Jap Tokai, geweldige Strat, had ik nooit moeten verkopen. Ik heb nu een samengestelde Strat, ooit gekocht van een man uit Grunn via MP. Allparts maple/maple neck, vrij stevig, medium jumbo frets. Beetje vage body, in de olie. Vage (Jap?) pickups. Vrij stevige output. Ik heb er een schildpad slagplaat op gezet, ook om ruimte te maken voor een GK3. Wilkinson tremolo.

    Een zwevend afgestelde Strat MET sustain, het kan dus wel. Gaat nooit meer weg. Misschien dat ik nog eens noiseless pickups probeer, hij bromt wel wat in de homestudio.

    De Strat is de gitaar die het best functioneert in band verband IMHO. Je komt altijd door de mix heen.

  9. #29
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.726

    Standaard

    Hé Ewout, long time no see!
    Ja, het kostte wat structurele aanpassingen in het brein, maar ik lees nu dat dat bij jou ook al is gebeurd, heel goed

  10. #30

    Standaard

    Nou moest ik toch weer even inloggen hoor. Mitch aan de strat. Straks ga je me ook nog vertellen dat je een Mesa/Boogie hebt gekocht! Gefeliciteerd man. Dat van die klassiekers bezitten gebruik ik ook altijd als excuus om te veel gitaren te kopen, dus dat snap ik wel.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top