Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 33 van 33
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Ik heb verschillende bare knuckle sets; nailbombs, nailbomb met irish tours, ceramic warpig met cold sweat, alnico warpigs onder andere, en die zijn heel erg goed vind ik (en ook uitgezocht op een specifiek iets wat ik zocht), met name de nailbombs heb ik verreweg de meeste speeluren mee, in zowel LP style als strat style gitaren.
    Maar ik heb ook een gitaar waar een dimarzio paf pro in zit, en die is ook goed, geen reden om te vervangen.
    Mijn bareknuckles zijn al oud; toen betaalde ik een fractie meer dan wat standaard seymour duncans kostten. Dan is het nog leuk om eens wat anders te proberen. Nu is 1 bare knuckle zowat even duur als wat ik toen voor een set betaalde, en dat staat me tegen, dat past niet in de normale inflatie.
    Genoeg alternatieven ook, de "industry standards", maar ook merken als Oil City (fijne P90's!), of bijvoorbeeld 4seasons (ook heel goed vind ik).
    Ik ben heel erg tevreden over mijn bkp's, maar de liefde is niet zo dat ik niks anders wil, zeker niet voor de huidige prijzen.




    Op zich denk ik dat veel van de echte pro's zich niet eens mee bezig houden met al die elementtypes, magneetwisselingen etc.
    Dat is toch een beetje voor de hobby nerds denk ik
    De Diver klinkt niet muf hoor. Youtube is niet maatgevend wat dat betreft. De nieuwe BKP Boot Camp Serie is een stuk goedkoper trouwens.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Speeddemon Bekijk bericht
    Hmm, volgens mij heb ik daar ook al een nuance over gelezen...dat het niet om de 'double thick' ceramic zou gaan, maar iets wat dus tussen JB en DD in zou zitten... Oh well...

    Feit blijft dat een JB -ondanks z'n zwakke punten- een uitermate geschikt element is voor mid/late 80's hair metal tones. Idem IMHO voor een DiMarzio Norton.
    true, de JB en norton zijn ontzettend goed. ik ben zelf overigens heel erg fan van de originele EVO. just saying

    (in dat gesprek vertelde MJ dat ze zijn pups uit elkaar heeft gehaald; zij bouwde die meuk in de 70ies en 80ies: ze weet echt waar ze t over heeft) anyway...

    Bill Lawrence L500XL is een beest van een pickup. jammer dat ie zo godsgruwelijk lelijk is imho

    @Dennis: dat valt nog vies tegen hoor. op werk krijgen we echt wel grootheden over de vloer en die lui zijn vaak net zulke gear nerds als wij dat zijn

  3. #33

    Standaard

    Ik heb een kleine 10 superstrats ofzo (paar ESP, Hamer USA, BC Rich etc) maar gebruik in bijna allemaal Duncan Custom. Ik heb altijd een erg goede band gehad met de custom-reeks. Ook al eerder met Gibsons, maar ook in mijn superstrats werken ze erg lekker.
    My Róisín Dubh is my one and only true love

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top