Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1

    Standaard Atomic amplifire......!

    Heren, dames, er staat al een tijdje een Atomic Amplifire te koop op Marktplaats. NIET van mij en ik ken die hele verkoper echt niet, ik zweer het je.

    Maar ik heb wel zo'n ding en vind het een fantastisch apparaat! Al mijn effectpedalen etc de deur uit gedaan! Wat een diversiteit aan realistische geluiden! Vet of clean of whatever!

    Die dingen worden in Nederland niet verkocht, volgens mij alleen bij Anderton's in Londen. Ik heb er zelfs aan gedacht het Marktplaats-ding te kopen, als reserve. Maar het is wel een iets ouder model en ik wil graag de nieuwste. Die kost 530 bij Anderton's. Qua sounds maakt het niets uit maar je hebt drie voetschakelaars meer.

    Dus heb je geen geld voor een Kemper maar wil je wel het beste van het beste... kijk eens naar Atomic. En nee, daar ben ik ook geen vertegenwoordiger van :-). Gewoon, al jaren enthousiast.

  2. #2

    Standaard

    London ???

  3. #3

    Standaard

    Ach, er zijn inmiddels voldoende alternatieven zoals de Hotone, de Mooer GE200 en straks GE300, de Line6 HX Stomp en de Headrush Gigboard. Dus......
    Ibanez RGD 2120Z ISH, RGD 2127Z ISH, RGD V-Custom en Gibson RD Artist
    EVH5150III 6L6 <>BOSS MS-3
    Hotone Ampero + Ampero Control

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.586

    Standaard

    “Niet in Nederland te krijgen” is anno nu echt geen argument meer.....

  5. #5

    Standaard

    Een paar maanden geleden heb ik de Ampli Firebox via Andertons besteld. Liep soepel en hij bevalt me erg goed. Mijn band ging naar IEM dus ik wilde graag iets zonder amp proberen zonder direct mijn hele net bij elkaar gesprokkelde pedalboard te verkopen. Werk als een trein, ook heerlijk om met het oefenen thuis redelijk hetzelfde geluid te hebben als op het podium, heeft mijn spel verbeterd.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top