Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 34 van 34
  1. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Iemand zoekt een versterker die pedalen vreet voor THUIS. En nu zijn we bij 50 watt buizen en attenuators. Koop dan een Tubemeister-tje met powerscaling. Neemt ook minder ruimte in beslag.
    Staat ook nog iets tussen haakjes in de kop van deze draad.... Niemand beweert dat het dan gelijk 50 watt moet zijn, maar 15 watt is ook vaak te luid en power scaling, attenuator, loadboxen of hoe je ze dan ook wil noemen bieden dan een uitkomst als je 's avonds laat wil oefenen. Die zitten nou eenmaal niet standaard als functie op een versterker.

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door David Dejonghe Bekijk bericht
    Dat is natuurlijk ook weer wat. Wist niet eens dat God dit uitgevonden had. Voel me nu zo'n Noob. Bedankt he . Maar het is natuurlijk wel een mooie oplossing, dan hoef ik me niet druk te maken om te zware versterkers. Maar een snelle blik en ik zag dat die dingen best prijzig zijn. Zag wel deze https://www.bax-shop.nl/attenuator/j...box-attenuator maar weet niet of dat wat is.
    Dat pedaaltje is niet meer dan een potmeter in een doosje. In feite een instant mastervolume.

  3. #33

    Standaard

    hi David, speel sinds 1,5 jaar met een BluGuitar AmpOne, 100watt nano tube versterker. Waanzinnig!. Deze stompbox versterker is fabelhaft met pedalen, maar ook met je gitaar. Thomas Blug is zelf waanzinnig gitarist, en ex gitaarbouwer bij Hughes&Kettner. Versterker gaat gewoon mee in dezelfde tas als mijn pedalboard. In oefenruimte sluit ik 'm aan op een speakercabinet. Of ik neem mijn Marshall Stereochorus versterker mee waar ik de versterkter heb uitgesloopt maar alleen de 2 GT75 Celestion speakers van gebruik.
    Nee ik heb geen aandelen in BluGuitar, slechts een enthousiaste gebruiker: https://youtu.be/K-WLohwUpMQ

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door David Dejonghe Bekijk bericht
    Staat ook nog iets tussen haakjes in de kop van deze draad.... Niemand beweert dat het dan gelijk 50 watt moet zijn, maar 15 watt is ook vaak te luid en power scaling, attenuator, loadboxen of hoe je ze dan ook wil noemen bieden dan een uitkomst als je 's avonds laat wil oefenen. Die zitten nou eenmaal niet standaard als functie op een versterker.
    Ik had het met name over de genoemde Sovtek Mig + attenuator. Er zijn handzamere oplossingen.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top