Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juli 2013
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    690

    Standaard

    TS reageert niet op zijn eigen topic, dan zal het wel meevallen met zijn twijfel.

    Maar goed, altijd leuk om over strats te babbelen. Toen ik mijn USA strat ging halen in de winkel heb ik er een paar geprobeerd, ze klonken allemaal hetzelfde, ook onversterkt. Ik had toen zelf geen andere stratocaster. Ik denk dat als je een strat langer hebt, je pas ontdekt wat je zoekt in een strat.

    Dan gaat het bij de 1e die je koopt vooral om de specs, SSS of HSS, maple/rosewood, tone circuit (treble bleed, S5, no-load, etc). En van daaruit zoek je verder, voor een andere, of om te modden. Denk ik.

    Ik zie de dat de USA proffesional best een mooie prijs heeft, rond de 1380,-

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 maart 2003
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    344

    Standaard

    Idd, altijd leuk strats. Ik heb een jaar geleden de mijne verkocht omdat ik meer akoestisch speel tegenwoordig. En een fatsoenlijke akoestische gitaar moet ook ergens vandaan komen. Hevig getwijfeld of ik de strat (usa) of de Ibanez (zie sig) weg zou doen. De Ibanez heb ik al 18 jaar en daar zou ik spijt van krijgen. Strats zijn er genoeg.

    Maar ja, nu een jaar later kriebelt het toch weer en ik wilde een gitaar om zelf aan te sleutelen. Dus....heb ik de goedkoopste strat gekocht die ik kon vinden. De Harley Benton st20 in wit. Eerlijk gezegd verbazingwekkend veel gitaar voor dat geld. Hij klinkt en speelt net zo goed als de MIM strat die ik ooit had. Beter zelfs want die had stock echt ruk elementen. Maar ok dit was ff totaal off topic.

    Lekker veel proberen zou ik zeggen. Als ik echt weer een betere zou zoeken zou ik voor de classic player serie gaan. Die lijken me mooi in verhouding in prijs en kwaliteit.
    Voorlopig weer even uit gehandeld.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Warmoth....

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.334

    Standaard

    Of de oudere Road Worn series


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Of de oudere Road Worn series


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    De Road Worn-stratjes zijn lekker hoor, maar ik vind de frets nogal laag, een beetje à la de Classic Vibes van Squier. Past niet bij mijn speelstijl, dus het zal vooral aan mij liggen.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  6. #16

    Standaard

    Ik ben na vijf maanden nog steeds heel tevreden met mijn American Original '60s Strat. De Professionals zijn ook goede gitaren, maar er is een groot verschil in halsprofiel. Het is maar net wat je fijner vindt. De Original '60s is een vrij warm klinkende gitaar.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top