Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 30

Discussie: Rosewood USA halzen

  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    <rant> He nimrod, dat was ironie. Dat snap jij nie. Die kenmerken heb ik al eerder gezien en volgens mij kan je daar niets aan doen en kan ik beter mijn mond houden. Dus over en sluiten. Maar zonder het applaus wat je graag wilt horen meneer de CEO van orpheo overseas enterprises. Over en sluiten. </rant>

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    En dat mag je absoluut vinden.

    Het gaat niet om wat ik goed vind of niet. Het gaat om jouw statement dat ik een two race pony ben (warmoth en Seymour Duncan). Je brengt het alsof dat anno nu nog steeds mijn modus operandi is. Ik geef echter resoluut aan dat dat niet het geval is.

    Als je me een hork vindt, dat mag. Kom alleen alsjeblieft met jabs die ergens op slaan.
    Ach ja, Napoje vindt mij ook helemaal niets en ik ben helemaal niemand....!!

  3. #23

    Standaard

    best wel triest om hier je frustraties te lopen roepen napoje. doe dat toch in pm.
    begint al op facebook te lijken hiero...
    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door YannickH Bekijk bericht
    best wel triest om hier je frustraties te lopen roepen napoje. doe dat toch in pm.
    begint al op facebook te lijken hiero...
    Precies..... terug naar halzen met toetsen.

  5. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door YannickH Bekijk bericht
    best wel triest om hier je frustraties te lopen roepen napoje. doe dat toch in pm.
    begint al op facebook te lijken hiero...
    Soms mogen dingen best eens gezegd worden.
    My Róisín Dubh is my one and only true love

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Napoje Bekijk bericht
    <rant> He nimrod, dat was ironie. Dat snap jij nie. Die kenmerken heb ik al eerder gezien en volgens mij kan je daar niets aan doen en kan ik beter mijn mond houden. Dus over en sluiten. Maar zonder het applaus wat je graag wilt horen meneer de CEO van orpheo overseas enterprises. Over en sluiten. </rant>
    Overseas? Humor. Ik sta gewoon keurig ingeschreven in de KVK van Den Haag.

    Kijk, ik snap je wel, hoor. Je doet dit ook weer ironisch en ik snap ironie goed, geen enkel probleem. Ik stoor me echter aan statements die ironisch moeten overkomen maar feitelijk onjuist zijn. Dat probeerde ik al eerder te zeggen maar dat komt niet goed door.

    Napoje, heb ik jou ooit in den lijve ontmoet? Zo ja, wat heb ik toen gedaan dat je nog steeds zoveel gal moet spuien mijn kant op. Je kan me ook blokken, je kan me negeren maar je haalt mij in andere threads ook aan, waar ik niet eens gereageerd heb, om zo "ironisch" steken te geven.

    Misschien heb ik ooit gezegd dat ik het verschil ik hoor tussen merken soldeer, net zoals Eric Johnson merken batterij in zijn pedalen hoort. Dat was absolute ironie mijnerzijds maar ik kan me niet herinneren dat ik dat gedaan heb.

    Vertel: wat heb ik jou misdaan?

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    Overseas? Humor. Ik sta gewoon keurig ingeschreven in de KVK van Den Haag.

    Kijk, ik snap je wel, hoor. Je doet dit ook weer ironisch en ik snap ironie goed, geen enkel probleem. Ik stoor me echter aan statements die ironisch moeten overkomen maar feitelijk onjuist zijn. Dat probeerde ik al eerder te zeggen maar dat komt niet goed door.

    Napoje, heb ik jou ooit in den lijve ontmoet? Zo ja, wat heb ik toen gedaan dat je nog steeds zoveel gal moet spuien mijn kant op. Je kan me ook blokken, je kan me negeren maar je haalt mij in andere threads ook aan, waar ik niet eens gereageerd heb, om zo "ironisch" steken te geven.

    Misschien heb ik ooit gezegd dat ik het verschil ik hoor tussen merken soldeer, net zoals Eric Johnson merken batterij in zijn pedalen hoort. Dat was absolute ironie mijnerzijds maar ik kan me niet herinneren dat ik dat gedaan heb.

    Vertel: wat heb ik jou misdaan?
    Mij schofferen omdat ik in jou beleving domme vragen stelde toen ik net kwam kijken op dit forum en de gitaarwereld. Terwijl je jezelf neerzet als absolute goeroe op gitaargebied zonder enige relativering.

    En dat doe je nog steeds bij mensen zie ik, vandaar mijn iets gefrustreerde houding naar jou toe. Dat kan ik idd beter niet doen geef ik toe. Mea culpa aan iedereen die hier aanstoot aan neemt. Het zal niet meer gebeuren.

    Misschien gaat orpheo dan ook eens aan wat zelfreflectie doen.

  8. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Oh ok, heb je Musicstore.de al gemaild/gebeld om te vragen of ze 'm kunnen leveren?
    Ja.. maar ze reageren vrij slecht. Ik vroeg of ze die echt niet hadden, of dat ze hem gewoon niet op de site hadden staan. En als hij er niet was, of hij dan binnenkort weer beschikbaar zou zijn.
    Antwoord: nee die hebben we niet.

    Ik reageerde daarop maar toen kreeg ik geen antwoord meer.. oh well..

    In ieder geval begrijp ik dat CITES rosewood handel misschien weer wil toestaan in de gitaarindustrie, dat zou mooi zijn

    Verder heb ik gauw over een bijzondere discussie heen gelezen, bravo

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 september 2008
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    7.411

    Standaard

    Het is nog steeds gezellig lees ik zo weer. Heb de chips en cola er weer bij gepakt. Man man man wat een hanengedrag weer hier. :-(

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 maart 2002
    Locatie
    Op een strandje langs de Waal
    Berichten
    3.947

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    Als je als particuliere consument echter iets met palissander wilt laten overkomen, moet de verkoper een exportvergunning aanvragen (a 60E geloof ik) en dan moet jij weer een importvergunning aanvragen, ook weer a 60E.
    Ik heb begin dit jaar een Warmoth hals met palissander gekocht (en ontvangen ), maar heb alleen de hals en transportkosten betaald (en inklaringskosten), maar geen importvergunning hoeven te betalen. Wel heeft Warmoth een Cites verklaring meegestuurd, zij mogen dit blijkbaar exporteren. Of zij hiervoor betalen weet ik verder niet, zo ja dan zal dat wellicht verrekend worden in producten.

    Heb het indertijd nog nagevraagd in NL, maar mits voor persoonlijk gebruik is het geen probleem. Geen importvergunning betaald in ieder geval.
    Curiouser and curiouser said Alice....

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top