Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 oktober 2001
    Locatie
    Kiependaarp
    Berichten
    1.416

    Standaard Decoratieve gitaren???

    Ik zat even te neuzen op Thomann, en ik vond denk ik hun oplossing voor de maandagochtend gitaren uit hun voorraad. De decoratieve collectie! https://www.thomann.de/nl/decoratiev...en_bassen.html



    Niet op spelen, enkel kijken

    Zouden dat gitaren zijn die zo hopeloos zijn dat zelfs de handige knutselaars d'r niets meer van kunnen maken?

  2. #2

    Standaard

    er staat nogal een keer bij werkt niet, dus waarschijnlijk gitaren met een mankement waarbij repareren voor hun niet uit kan, als je daar persoonlijk langsgaat kan je best wel een goed bespeelbare er tussen uitpikken waarvan de elementen kapot zijn oid denk ik.
    als ze totaal onbespeelbaar zijn vind ik ze nog erg duur trouwens, zo'n fanfret SC-7 kost als niet werkend artikel zonder garantie maar 20 euro minder dan een goede met garantie, terwijl die gitaar in je post wel half geld is, en dan ga ik toch denken dat er iets meer mis is dan een elementje vooral bij een western waar daarvan niet zoveel in zit.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.646

    Standaard

    omdat er nogal wat fanfret bij staan gok ik erop dat er iets met de plaatsing van de frets mis is, misschien intonatie problemen

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.265

    Standaard

    De enige twee gitaren die ik ooit bij Thomann bestelde, hadden fret issues; dus dat figures.
    Mijn bouzouki, komt niet de online specificaties tegemoet.
    Ze hebben geen idee wat ze verkopen.
    Natuurlijk geen reden om er zelf niet een gitaar te bestellen, wanneer je een good egg van een lemon kunt onderscheiden, of zelf kunt vlakken e.d.
    Loop je in een winkel ook tegenaan natuurlijk, maar dan kan je real time een beslissing / afweging maken, is anders dan een dozijn gitaren bestellen en er elf terugsturen.
    De enige gitaar die ik nog bij Thomann durf te bestellen, dat is een decoratieve.

    Verstuurd vanaf mijn SM-T580 met Tapatalk

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top