Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 t/m 47 van 47
  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 september 2012
    Locatie
    Rijnmond
    Berichten
    563

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rozh Bekijk bericht
    ik heb een fender deluxe reverb staan maar speel de laatste tijd vrijwel alleen maar over deze:
    https://www.uaudio.com/audio-interfaces/arrow.html

    je weet niet wat je meemaakt met die tweed deluxe plugin
    Collega is erg enthousiast over biasfx met zijn smartphone en tablet. Optreden doet hij wel met zo'n bijbehorend floorbordje. Heeft al zijn rackspullen en tube amps (mesa) verkocht. Sjouwen etc wint het niet van de bij benadering 90% van het analoge origineel van de ontelbare pedalen en plugins zoals boutique amps en pedals. Hij erkent zeker dat er verschil blijft. Maar dat hij om is door de mogelijkheden met 1 swipe. Hij reist nu ook een heel stuk lichter en vooral internationaal veel voordeel. Hij vliegt af en toe naar Spanje om voor een gemeenschap te spelen.
    Yes life isn't easy, Anyway, you can make it And if I can do it, well man so can you - Lee Clayton

  2. #42
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buxtra Bekijk bericht
    Collega is erg enthousiast over biasfx met zijn smartphone en tablet. Optreden doet hij wel met zo'n bijbehorend floorbordje. Heeft al zijn rackspullen en tube amps (mesa) verkocht. Sjouwen etc wint het niet van de bij benadering 90% van het analoge origineel van de ontelbare pedalen en plugins zoals boutique amps en pedals. Hij erkent zeker dat er verschil blijft. Maar dat hij om is door de mogelijkheden met 1 swipe. Hij reist nu ook een heel stuk lichter en vooral internationaal veel voordeel. Hij vliegt af en toe naar Spanje om voor een gemeenschap te spelen.
    Hier ook een tevreden Bias FX gebruiker hoor
    Speel nog steeds over mn stereo rack maar bij kleinere gigs of in een kerk dan gaat gewoon mn iPad mee.

  3. #43
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rozh Bekijk bericht
    ik heb een fender deluxe reverb staan maar speel de laatste tijd vrijwel alleen maar over deze:
    https://www.uaudio.com/audio-interfaces/arrow.html

    je weet niet wat je meemaakt met die tweed deluxe plugin
    Ooeeeh... Universal Audio heeft een hele te gekke Marshall plugin!

  4. #44
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    870

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ateng Bekijk bericht
    Ooeeeh... Universal Audio heeft een hele te gekke Marshall plugin!
    al die plugin's zijn echt sick! ik heb er speciaal een nieuwe macbook voor moeten kopen en nog een kabel van 45 euro boven op de interface zelf. maar het is het dubbel en dwars waard!
    Keivette pedal & geardemo's by yours truly:
    https://www.instagram.com/rozhseow/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal

  5. #45

    Standaard

    Nou, ik heb de knoop doorgehakt en de Wangs 1W amp besteld. Er zit nu 15% korting op bij Ali, dus slechts 88 euro. Met een beetje mazzel komt 'ie zonder importkosten aan. Bevalt 'ie toch minder, dan vallen de kosten mee en komt 'ie vast wel eens van pas als ik voor een kleine jamsessie niet wil sjouwen.

    Ik check 'm bij binnenkomst eerst even op de speakers van bevriende gitaristen. Het lijkt me nog niet zo'n gek idee om de draad van m'n Vox door te knippen en er een plug of schakelaar op te zetten: kan ik altijd wisselen tussen beide amps. Daarmee heb ik de situaties waarin ik speel wel gedekt. Er zit best een aardige 12'' Celestion speaker in en de kwaliteit van het kabinet is ook niet verkeerd.

    Kan ik op de Vox speaker eigenlijk ook een bastopje aansluiten of trekt de speaker dat niet? Zou helemaal ideaal zijn.

    Iemand trouwens aanraders voor pluggen of schakelaars? Standaard Praxis-meuk lijkt me niet zo wenselijk.
    Laatst gewijzigd door Powderfinger; 9 december 2018 om 12:21

  6. #46
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Jack lijkt me het beste, zal de kleine amp ook wel hebben denk ik. En anders speakon.....

  7. #47

    Standaard

    Inmiddels aan de achterzijde van de Vox een extra aansluiting gemaakt voor de Biyang 1W amp. De Vox amp kan ik via de external speaker out ook nog steeds op die ingang aansluiten. Mooie flexibele oplossing zo, voor weinig geld. Zo'n aansluiting zou eigenlijk standaard op iedere combo met degelijke speaker moeten zitten.

    Erg tevreden over de nieuwe amp. Klinkt inderdaad als een kleine Ac30. Mooi clean, goede natuurlijke overdrive. Top, dank allemaal!
    Laatst gewijzigd door Powderfinger; 27 december 2018 om 20:15

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top