Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 47
  1. #21

    Standaard

    Mijn yamaha thr10 verraste me positief met wat het dingetje doet. En inderdaad je kan hem op je computer aansluiten en er zit een DAW bij

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.265

    Standaard

    Dilemma is me niet onbekend.
    Kon lang wel uit de voeten met mijn Cube20x, maar 't gaat wringen.
    Daarnaast heb ik een Vox AC4, gaat prima op laag volume.
    Wanneer je wat meer drive uit de amp zelf probeert te halen is 't wel wat lafjes, maar 't is mogelijk.
    Vox doet het goed op mijn hollow bodies.
    Nu heb ik Midwolda zijn Vibrochamp in bruikleen (binnenkort maar eens bespreken wat 't kost om 'm de mijne te maken); ideaal naast die AC4, Telecaster & Mustang komen er veel beter op tot recht; ding is goed op volume te houden, en gaat lekker op effecten, in tegenstelling tot die AC4.
    Vooralsnog in de race ?
    Vibrochamp mijn meest ideale kandidaat, AC4 is redelijk overeind gebleven ernaast, maar is selectiever, sommige gitaren lust die wel, andere niet; Vibrochamp is vergefelijker.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Yep, die kleine Champjes rulen als het om thuisgebruik gaat - ennuh in de studio doen ze het ook prima!

  4. #24

    Standaard

    En als alternatief voor een champ (beginnen prijzig te worden) een pro junior.
    Galmpje ervoor en een overdrive.
    Niks meer aan doen

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Zeker een prima alternatief!!!!

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juli 2013
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    690

    Standaard

    Champ zelfbouw

    https://www.tonefactory.nl/fender-st...f1-amp-diy-kit

    Maar er moet toch wel al een micro buizen head zijn die in de buurt komt, denk ik dan. Zo bijzonder is dit circuit toch niet? Magic zal ook in de speaker zitten.

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.759

    Standaard

    Misschien kun je nog ergens een Pignose op de kop tikken; geluid is niet te versmaden, maar wel een beetje eenzijdig....

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Ook niet verkeerd en spotgoedkoop.

    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  9. #29

    Standaard

    Thanks allen! Voorkeur gaat op dit moment denk ik uit naar zo'n Wangs 1W topje. Volgens mij komt zoiets altijd wel van pas. Voor zover ik het kan beoordelen o.b.v. Youtube heeft de sound wat weg van Vox en Fender, dat is wel wat ik zoek. Ben er nog niet over uit wat ik qua speaker zou doen. 12'' vind ik wat onmundig voor een woonkamer.

    Zo'n Champ is ook interessant, al heb ik niet heel veel tijd en zin in een zelfbouwproces. Ben nog twee zelfbouwgitaren aan 't afronden, er zitten op 't eind toch altijd weer kleine details tegen. Zo heel erg handig ben ik ook niet met electronica.

    Ondertussen ook serieuze GAS voor een Gretsch G5422 Snowcrest, damn waar komt dat toch steeds weer vandaan..?

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 oktober 2015
    Berichten
    5.053

    Standaard

    Vanwege deze natuurlijk

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top