Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 36
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasqual Bekijk bericht
    Nice! Zowel de muzikaal als visueel Sorrie...flauw
    Maar wel een heerlijke stem en mooi gitaarspel en sound
    Ja ik vind ook dat ik er best nog goed uit zie, thanks! Dat bedoelde je toch? :-D :-D

    Thanks man!
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  2. #12

    Standaard

    Doet me denken aan een aankondiging van Zappa "This song should have been written in the 50'íes..."

    Stem is niet zo mijn ding, maar dat is smaak. Muzikaal gewoon goed. Neem aan dat dit ook met bas en drum gedaan wordt? In zo'n alleen gitaarsetting is het altijd lastig om de solootjes leuk te houden, of je moet de begeleiding gewoon laten vallen, a la Joe Pass.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard Nieuwe liedjes met Eva

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harald Bekijk bericht
    Doet me denken aan een aankondiging van Zappa "This song should have been written in the 50'íes..."

    Stem is niet zo mijn ding, maar dat is smaak. Muzikaal gewoon goed. Neem aan dat dit ook met bas en drum gedaan wordt? In zo'n alleen gitaarsetting is het altijd lastig om de solootjes leuk te houden, of je moet de begeleiding gewoon laten vallen, a la Joe Pass.
    Thanks! Het is dan ook niet toevallig dat ons cover-repertoire de 50ies en 60ies bestrijkt ;-). Ik ben muzikaal gewoon een beetje acher....haha! (Blijven hangen wilde ik zeggen maar dat klopt natuurlijk niet... was nog niet eens geboren toen). Of zou zo’n gitaar uit 1950 een oude geest herbergen die me in z’n greep heeft?!? Ook leuk om in te geloven.....

    Anyway: jazeker, nummers worden uiteindelijk uitgevoerd met bas, drums en sax erbij, dit zijn de ‘schetsjes’ zeg maar.

    Alhoewel Eva en ik op 29 november in het Rotterdamse Walhalla theater een aantal van onze nummers akoestisch met zang en gitaar zullen brengen tijdens de voorstelling VERS. Dan nemen we wel onze saxofonist mee op dwarsfluit voor wat solootjes (want ik ben helaas geen Joe Pass).
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.025

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Little Jay Bekijk bericht
    Ja ik vind ook dat ik er best nog goed uit zie, thanks! Dat bedoelde je toch? :-D :-D

    Thanks man!
    Yep....dat bedoelde ik

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasqual Bekijk bericht
    Yep....dat bedoelde ik
    :-D

    Toch lief van je...... :-)
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.025

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Little Jay Bekijk bericht
    :-D

    Toch lief van je...... :-)
    Dank u

    Anyways....jij hebt toch in het verleden wel eens opnames gemaakt van je band met een Zoom R16?
    Ik ben eigenlijk wel eens benieuwd naar nieuwe fatsoenlijke repetitieopnames met band én Eva!

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.983

    Standaard

    Had ze al eerder geluisterd. Ik ben een beetje allergisch voor t stemgeluid van de dame, ondanks dat ze prima zingt en ook wel een stijl heeft die er bij past. Wel zingt ze de niet supermakkelijke intervallen lekker losjes, knap. En jij, jij speelt weer om van te smullen. Ook jij laat de niet supermakkelijke grepen en progressies lekker soepel en losjes klinken. Goed bezig!!

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasqual Bekijk bericht
    Dank u

    Anyways....jij hebt toch in het verleden wel eens opnames gemaakt van je band met een Zoom R16?
    Ik ben eigenlijk wel eens benieuwd naar nieuwe fatsoenlijke repetitieopnames met band én Eva!
    Opnamen met de Zoom laten nog even op zich wachten ben ik bang.... we zijn veel aan het componeren en optreden en dat bepaalt nu de inhoud van de repetities. Maar zeer waarschijnlijk gaan we begin volgend jaar de studio in!
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Had ze al eerder geluisterd. Ik ben een beetje allergisch voor t stemgeluid van de dame, ondanks dat ze prima zingt en ook wel een stijl heeft die er bij past. Wel zingt ze de niet supermakkelijke intervallen lekker losjes, knap. En jij, jij speelt weer om van te smullen. Ook jij laat de niet supermakkelijke grepen en progressies lekker soepel en losjes klinken. Goed bezig!!
    Thanks for the heads up!

    Eva’s stemgeluid ben ik persoonlijk zeer van gecharmeerd maar ik snap best dat het niet ieders smaak is waarschijnlijk. Een beetje te zoetjes misschien? Vind ik wel leuk, beetje à la Marilyn Monroe :-)
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  10. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Little Jay Bekijk bericht
    Thanks for the heads up!

    Eva’s stemgeluid ben ik persoonlijk zeer van gecharmeerd maar ik snap best dat het niet ieders smaak is waarschijnlijk. Een beetje te zoetjes misschien? Vind ik wel leuk, beetje à la Marilyn Monroe :-)
    Mocht ze willen.
    Uit curiositeit heb ik een LP van de dame. M. dus.
    10 nummers van 2 minuten.
    Dan duurt 1 kant precies lang genoeg.
    Wel moeten we af van het idee, dat alleen schreeuwen goed genoeg is. Het wijkt af van Britain's got talent; duh voois of hollent etc. De heersende trent. Maar de heersende trent heeft niet heel vaak iets leuks gebracht.

    Ik ben net zo oud als veel van je gitaren, dus het gaat mij om de stem.
    Om verwarring te voorkomen.

    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top