Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2013
    Locatie
    wild-westland
    Berichten
    716

    Standaard Hercules standaard stort in

    Yep, ik zit van de week in de kamer en ineens stort mijn Gibson T-bird naar de grond....... Verder niet zoveel aan de hand, ging niet zo hard en viel niet om, alleen naar beneden.

    Nou dacht ik met Hercules een goed merk in huis gehaald te hebben maar dit ding is 9 jaar oud (gelijk met de T-bird gekocht) en het plastic blijkt letterlijk totaal vergaan te zijn, helemaal zacht en plakkerig bijna als drop i.p.v. plastic, ik heb nog een 2e in de oefenruimte staan en die is ook helemaal zacht en plakkerig geworden dus kennelijk geen enkelmalige misser.



    Tja, volgende keer maar een goedkope imitatie, die zal het zeker niet slechter doen, ikzelf vind dit dus echt totaal onacceptabel voor een zgn. -premium- merk (in prijs dan).
    Laatst gewijzigd door kwispelhond; 6 november 2018 om 18:58

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Gelukkig geen schade aan je Gibbie. Mijn Quicklocks zijn al decennia oud en nog even stevig als bij aankoop.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Zo, balen

    Kunststof blijft shitty, blijkbaar is en blijft het moeilijk om een (spuitgiet)proces in de hand te houden.

    Zo heb ik eens een 4x12 uit de bandbus in de blubber laten vallen omdat er een (kunststof) handvat afbrak, was ook leuk.

  4. #4

    Standaard

    Damn. Ik heb ze hier allemaal gecheckt en de plastic is nog bij allemaal hard.
    Is het de "AUTO GRIP SYSTEM (AGS) SINGLE GUITAR STAND W/FOLDABLE YOKE GS415B " versie?
    Stond die in de zon bij jou of in een ruimte waar vluchtige stoffen (uitgezonderd scheten) vrijkomen oid?

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2013
    Locatie
    wild-westland
    Berichten
    716

    Standaard

    De gewone AGS (even opgezocht: GS414B), ik heb er één thuis en één in de oefenruimte: die in de oefenruimte krijgt wel meer scheten te verduren maar daar zijn verder geen ramen (is letterlijk een bunker), die thuis stond in de woonkamer dus ook niet bepaald een erg extreme omgeving. Het is overigens niet alleen het knijp-hoogteverstellings ding, de draaiknop op de voet is ook plakkerig, de AGS-kop niet.
    Laatst gewijzigd door kwispelhond; 7 november 2018 om 01:55

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top