Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15
  1. #11

    Standaard

    Lekker!! En leuk dat verbaasde, soms bijna ongelovige gezicht van jullie saxofonist. Zo van: speelt ie 't nu echt al na zo weinig voorbereiding?

  2. #12

    Standaard

    Ach, zo kijkt Kees heel vaak als we spelen. Ook op repetities. Soms lijkt hij dan net een ietwat aangeschoten, en verdwaasd stokstaartje. Dan zou je makkelijk vergeten dat hij conservatorium heeft gedaan, en in het dagelijks leven advocaat is

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Mooi gespeeld man...!!
    Ik heb 'altijd' het standaard begin van de solo gespeeld, je bent de eerst die ik hoor dat het anders doet.

  4. #14

    Standaard

    Dank je! Ik heb heel wat live-versies van Jan Akkerman beluisterd... heeft dit nummer een vaststaand thema? Er zijn wel wat elementen die vaker terugkomen, maar een echt duidelijk thema is me eigenlijk ontgaan. Zou niet eens zo gek zijn als dat er wel is, heeft Kees ook wat meer te doen in dit nummer. Then again, een verplicht rustmomentje voor hem is ook niet verkeerd. Bij dit optreden heeft hij letterlijk alle drie de sets een nieuw hemd helemaal doorweekt met zweet. En dan overdrijf ik niet. Kees kon wel drijven, in zijn hemden

    Had trouwens ook een voorsprong. Ook al kwam Tom er letterlijk een paar dagen voor de repetitie een dag voor het optreden mee, klein pet project van mij is dat ik de versie die op de live DVD met twee duitse tv registraties staat aan het uitschrijven ben. Ligt alweer een tijd stil, maar af en toe pak ik het even op. Ik heb een bladzijde of 7 inmiddels op papier staan. Niet dat ik dat dan paraat heb om zo even weg te spelen. Meer om hier en daar wat licks en ideëen uit te lenen.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik ken alleen de studioversie en heb 'm ooit eens live van Akkerman gehoord en beide begonnen identiek.... maar niets zo grillig als Akkerman.
    Hij heeft wel een paar standaard likjes uiteraard, die heb ik ooit wel eens geleerd. Ik ben sowieso van het 'liegen'... scheelt een hoop studeren en het gros hoort het toch niet

    Vet gespeeld trouwens hoor!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top