Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 16
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard Sire, de nieuwe hype?

    Ik ben normaal gesproken niet zo van die schijtlollige Andertons video's en ik neem ze dan ook niet al te serieus, maar in dit geval wisten ze toch mijn aandacht te trekken. Dus voor wie op zoek is naar een goedkope kwaliteitsgitaar, kijk even naar dit filmpje:

    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.454

    Standaard

    Niet gekeken, ja wat gescrolled... ik wordt altijd een beetje neerslachtig van al de Albert Heijns op internet die hip gaan doen om wat dozen te kunnen schuiven.
    Die andere 2 lachebekjes van de pedal show is toch ook Andertons?
    Troosteloos.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik mag daar niet naar kijken van mijn reclasseerder.
    Laatst gewijzigd door Erik de Perik; 1 november 2018 om 23:48 Reden: van=naar

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Niet gekeken, ja wat gescrolled... ik wordt altijd een beetje neerslachtig van al de Albert Heijns op internet die hip gaan doen om wat dozen te kunnen schuiven.
    Die andere 2 lachebekjes van de pedal show is toch ook Andertons?
    Troosteloos.
    Mijn eerste gedachte was ook, 'o Andertons importeert dat Sire spul, dus ze gaan ons nu vertellen hoe geweldig die rotzooi allemaal is, zodat wij het allemaal gaan kopen'. Maar nogmaals, in dit geval heb ik toch de neiging om het te geloven. Bekijk het filmpje en kijk wat het met je doet. Mijn interesse heeft het.

    Die andere twee lachebekjes hebben niet gek veel met Andertons te maken. Er is waarschijnlijk sprake van een sponsordeal of iets dergelijks en ik geloof dat een van die lachebekjes inderdaad ook video's heeft gedaan voor Andertons. Guitar Paradiso oid. Maar goed, boeit verder ook niet. Ik zou alleen graag eens in staat worden gesteld die gitaren zelf te kunnen testen. De prijzen en de mogelijkheden spreken me zeer aan. Niet dat ik er veel aan heb overigens, want ik zoek nu juist een heel ander type akoestische gitaar.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Niks schokkends toch? Die ibanez van mij, compleet massief hout, niks gelamineerds, klinkt nog voller en gebalanceerder.
    Dit filmpje laat de zoveelste budget gitaar zien die goed klinkt.
    Ga je echt goed kijken en nog gedetailleerder beoordelen, merk je echt wel verschillen met de duurdere acoustics.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 april 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.185

    Standaard

    Als die Sire akoestische gitaren net zo goed zijn als hun bassen, dan is de hype wellicht terecht. Onlangs de 5-snarige actieve Marcus Miller bas van mijn broer gehoord (beetje bespeeld, want is linkshandig) en die doet zeker niet onder voor zijn actieve Fender. De prijs in aanmerking genomen is er volgens mij niets beters verkrijgbaar.

  7. #7

    Standaard

    Wat een negativiteit op anderton's zeg, ik vind ze altijd wel vermakelijk (behalve chapman... daar heb ik niet zo veel mee). Gewoon niet te serieus, beetje lol hebben. Natuurlijk alles voor waar aannemen, maar vooral simpel vermaak en dat icm gitaarspul.

    Doen ze wat meer hun best om een beetje mee te gaan met de tijd is het weer niet goed

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.454

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dagrim1 Bekijk bericht
    Wat een negativiteit op anderton's zeg, ik vind ze altijd wel vermakelijk
    Mooi toch als je in de doelgroep valt, bofkont!
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 maart 2003
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    344

    Standaard

    He, die heb ik toevallig ook zitten kijken van de week. Het zal best leuk spul zijn, maar mijn aandacht werd vooral door die Mike getrokken. Leuke gast, kende hem niet. Spelen kan ie wel in ieder geval.
    Voorlopig weer even uit gehandeld.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ar250artist Bekijk bericht
    He, die heb ik toevallig ook zitten kijken van de week. Het zal best leuk spul zijn, maar mijn aandacht werd vooral door die Mike getrokken. Leuke gast, kende hem niet. Spelen kan ie wel in ieder geval.
    Vooral door hem nam/neem ik het ook serieus. En inderdaad, wat Piezo ook aangeeft, tevens vanwege de goede verhalen over hun basgitaren.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top