Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 31
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Dat is zeer zeker geen vieze gitaar!
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Wat een beest! Gefeliciteerd!
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 januari 2004
    Locatie
    Sittard
    Berichten
    1.380

    Standaard

    Thnx guys👍🎸
    Vandaag verzonden via ups, hopelijk dat ie deze weekend aankomt.
    @Rinze...er zitten HFS pickups in

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 januari 2004
    Locatie
    Sittard
    Berichten
    1.380

    Standaard

    Yeaaaaa in da haus

    Geen tijd....😂😂😂

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Wat een beauty....gefeliciteerd!

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 januari 2004
    Locatie
    Sittard
    Berichten
    1.380

    Standaard

    Nu wel tijd....🎸🙌🎸
    Nou...na x aantal uur deze beauty aan de tand gevoeld te hebben zal ik een paar bevindingen hier ventileren.
    PRS rocks, geen twijfel mogelijk. Voor een fervente strat speler is spelen op nieuwe radius een aangename verrassing. 24 frets vs 21 is meer eigenlijk te beschrijven als" but this one goes till eleven.." Afwerking top, op stem blijven top, tremolo waanzinnig.
    Moet nog bekijken hoe het met snaren wisselen zal gaan ( met vleugeltjes lock systeem).
    Uit de winkel was gitaar met 0.10 setje uitgerust, wat volgende week gaat veranderen naar mijn trouwe 0.11 dikte.
    Geluid van HFS pickups kun je in een woord samenvatten - Santana.
    Oversturing is precies dik zoals die van hem. Definitie is aardig aanwezig, maar pickup doet zijn ingekorte naam de eer.
    5 positie roterende schakelaar werkt goed, alleen wennen als je jaren lang switch blade gewend bent.
    Hier nog wat pics van mijn pride and joy




  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Jaaaaaa, echt schitterend!!! En daarom niks voor mij. Is iets geks. De gitaar is te perfect. Nergens een minpuntje te ontdekken (en niet alleen qua uiterlijk, juist niet!). En ik zoek juist de perfectie in iets wat imperfect is. Lastig uit te leggen, maar voor mij werkt dat zo.
    Maar qua looks..., ja man. Waanzinnig. Te gek!!!

    een vriend van mij had deze schoonheid in whale blue (kan dat?) besteld. Pakt bijna altijd weer anders uit, dus je weet nooit precies wat je krijgt. Deze zag er echter schitterend uit. Ongelooflijk mooi! Maar..., tóch maar niet gekocht. Hij twijfelde teveel. Die jongen trad nooit op, repeteerde eens in de drie weken voor Jan Lul en kwam thuis amper aan spelen toe. En dan is een gitaar van €4000,- toch wel wat gortig.

    Voor de liefhebber en/of de nieuwsgierige, deze gitaar hangt nog steeds bij muziekhandel Stockenhof in Beek-Ubbergen, tegen Nijmegen aan. Ze hebben 'm laten hangen als klantenlokkertje.

    Maar nogmaals, gefeliciteerd met deze beauty!



    Toch nog even (om mijn nieuwsgierigheid te bevredigen)..., wat heeft deze gitaar jou nou eigenlijk helemaal gekost (met verzending en alles erbij)?
    Ik weet dat dit soort info voor sommige mensen wat gevoelig ligt, dus ik zal je niet dwingen deze info los te laten (ik zou niet eens weten hoe), maar ik ben benieuwd naar het prijsverschil. En ach, wat kan jou het rotten? Alsof er ook maar iemand een nacht slechter slaapt als ie weet of het ding 2900 heeft gekost of 3900.
    Laatst gewijzigd door vulvasonic; 15 december 2018 om 03:24
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 januari 2004
    Locatie
    Sittard
    Berichten
    1.380

    Standaard

    Heey Vulva
    No sweat mate, ik heb er geen moeite mee over zulke zaken te praten, aangezien ik van niemand steel, geen banken beroofd en mijn geld eerlijk verdien . Iemand heeft al een aardige schatting eerder in de topic gedaan (tussen 2500 en 3000), zo was het ook precies geweest. Gitaar stond op €2900 make offer optie en we hebben ons op €2550 totaal ontmoet.
    Over imperfectie in perfectie verhaal ben ik met je eens, iedereen van ons zoekt zijn eigen holy grail. Ik heb al van de jaren negentig deze uitvoering (trans amber violin) als droom gehad, helaas was er geld nooit voor. Hier en daar wat gespaard, mijn eigen gitaar verkocht en uiteindelijk toch gekregen wat ik zocht.
    Enige wat ik in deze korte periode ontdekt heb is dat pickup configuratie niet eeuwig zal blijven. HFS is OK,maar niet meer dan dat. Ik denk zeker dat deze mooi stuk hout een betere setje elementen verdient. Volgende zoektocht....

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Goeie deal!
    En nogmaals, hele mooie gitaar!

    Succes met de elementen. Bijzonder lastig om op voorhand te weten hoe een bepaald setje PU's zal klinken in JOUW gitaar over JOUW versterker(s). Tenminste, ík vind dat lastig. Er schijnen mensen te zijn die na het lezen van de specs precies weten hoe dat zal uitpakken. Vreemd genoeg zijn dat vaak dezelfde mensen die ieder half jaar een nieuw setje elementen in hun gitaren staan te solderen.
    Hou daar rekening mee wanneer je je laat informeren.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 oktober 2009
    Locatie
    In 't zuiden
    Berichten
    1.592

    Standaard

    Mooie PRS. Geniet er van!
    Ik heb ergens wel een beetje spijt dat ik ooit mijn Mcarthy heb weggedaan. Er komt er ooit een terug.
    Gibson, what else...?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top