Mijn reactie was eigenlijk bedoeld voor dit citaat....


Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
Het voelt soms wat sullig, omdat ik nog zo weinig weet van deze materie. Maar ik ben niet dom, het is gewoon nieuw. We hebben het allemaal moeten leren, nietwaar?
Natuurlijk kun je gelijk gaan bouwen, soldeer er maar op los hoor. Of je er wat van opsteekt is weer een ander punt, hooguit een beetje soldeervaardigheid maar meer ook niet vrees ik. Het is dus maar net wat je wil maar ik had juist begrepen dat Kim Wilson iets wil leren.

Toen ik vroegah als 4 jarige (ongeveer toen de mens rechtop begon te lopen) aan een opleiding begon kreeg ik een A4tje met daarop een paard afgebeeld. Daaronder lag een zacht stukje materiaal van overeenkomstige afmeting. De grote verrassing zat echter in een prikpen van metaal en dan bloedscherp naar mijn idee van toen. Nu was het de bedoeling dat ik langs het getekende lijntje allemaal gaatjes ging prikken waarna ik de afbeelding uit het papier diende te scheuren. Dit alles maakt mij nog geen beeldhouwer he, dat dan weer niet natuurlijk. Kijk, het nabouwen van een pedaal volgens een plattegrondje is dan weer iets voor gevorderden maar het idee is hetzelfde, niks meer niks minder. Nouja, er komt natuurlijk wel geluid uit jouw paardje. Maar wat heb je nu geleerd?