Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 32
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.459

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    De EP is zeker bijzonder en daarom een keeper. Die gaat bij mij ook nog lang niet van het bordje af.
    Persoonlijk vind ik dat iedereen iets geil esoterisch in zijn leven moet hebben.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Persoonlijk vind ik dat iedereen iets geil esoterisch in zijn leven moet hebben.
    Als je dat behalve in bed ook in je gitaarkoffer aantreft, is het leven geslaagd.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Eigenlijk is de vraag in dit topic: welk pedaal herontdek je steeds weer? Ik had dat dit jaar met de Emma Reezafratzitz die al jaren werkloos in de koffer lag. Op een goede dag maar weer eens aangesloten en dan ontdek je weer waarom je de Reeza ooit hebt aangeschaft. Het is gewoon een erg goede OD/Dist. Brughumbucker op single coil stand, gain op 10.00 uur en voila: Radar Love in a box.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.537

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Eigenlijk is de vraag in dit topic: welk pedaal herontdek je steeds weer? Ik had dat dit jaar met de Emma Reezafratzitz die al jaren werkloos in de koffer lag. Op een goede dag maar weer eens aangesloten en dan ontdek je weer waarom je de Reeza ooit hebt aangeschaft. Het is gewoon een erg goede OD/Dist. Brughumbucker op single coil stand, gain op 10.00 uur en voila: Radar Love in a box.
    Oh, in dit kader ben ik wel blij dat ik mijn Brunetti Mercury Box niet verkocht heb gekregen. Ik vond hem aanvankelijk niet zo lekker op mijn Vox, maar ik heb hem laatst toch weer op mijn board gezet en is momenteel één van de meest gebruikte pedalen. Wat een beetje tweaken al niet kan doen...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Oh, in dit kader ben ik wel blij dat ik mijn Brunetti Mercury Box niet verkocht heb gekregen. Ik vond hem aanvankelijk niet zo lekker op mijn Vox, maar ik heb hem laatst toch weer op mijn board gezet en is momenteel één van de meest gebruikte pedalen. Wat een beetje tweaken al niet kan doen...
    Ik gebruik mijn MB-2 al een tijdje niet meer. Ik ben gestopt met de band waarin hem nodig had. Toch ook maar weer eens aansluiten.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  6. #26

    Standaard

    Het is niet zo'n heel bijzonder pedaal maar ik heb ooit een clone van de MI audio crunchbox gemaakt. Toen ik de clone verkocht heb ik m later toch weer terug moeten kopen in het echie. Voor mij een blijvertje.
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.949

    Standaard

    Barber Direct Drive toch weer gekocht en op mijn board. Voor de 3e maal...

  8. #28

    Standaard

    De Fulltone OCD en de Maxon OD-808.. gek genoeg is de combo van die twee een van mijn favoriete sounds, toch heb ik er van beiden al een verkocht en een andere weer teruggekocht.

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.325

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Buurman Bekijk bericht
    Barber Direct Drive toch weer gekocht en op mijn board. Voor de 3e maal...
    Haha! Blijft een lekkere overdrive...


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  10. #30
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Pearl CO-04 compressor. Ik wil al een tijdje een TS-10 opnieuw aanschaffen maar de prijzen die ze vragen zijn me te gortig. Daarbij blijkt de mini tubescreamer een uitstekend alternatief te zijn.

    Voordeel van de TS-10 is wel dat je hem helemaal clean kunt houden met de gain knop teruggedraaid, terwijl je sound wat meer bite en dynamiek krijgt.
    Laatst gewijzigd door Brad; 19 januari 2019 om 23:37

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top