Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 24

Discussie: Search for Love

  1. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ernest01 Bekijk bericht
    Dank je wel, guitarkid2.
    Ach, Gus haalt overal inspiratie uit moet je maar denken....
    Leuk dat je t inspiratie noemt.
    De dame kent mij lang en goed genoeg om te weten dat ik alleen maar een beetje met de taal aan het dollen ben.
    De cabaret knop staat altijd een beetje aan moet je maar rekenen.

    En nieuwe of oude Ernest? Mijn meest allerfavorietste Ernest in ieder geval.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2011
    Locatie
    België
    Berichten
    303

    Standaard

    Knap nummer! Mijn genre totaal niet, maar kan het best appreciëren. Als ik dan toch iets mag zeggen, aan het Engels kan nog wat gewerkt worden... Maar in zijn totaliteit knap nummer.

  3. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Leuk dat je t inspiratie noemt.
    De dame kent mij lang en goed genoeg om te weten dat ik alleen maar een beetje met de taal aan het dollen ben.
    De cabaret knop staat altijd een beetje aan moet je maar rekenen.Vriendelijke groet, Gus
    Nou wil ik dat nummer ook wel eens horen, Gus.
    En dan zonder die wall of sound, zoals die van Grape Fruit Dad.... uh, Grateful Dead.....
    Dus 1 gitaartje, bas en wat percussie en jouw 'versleten stemgeluid'.
    Moet kunnen.....
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wormke Bekijk bericht
    Knap nummer! Mijn genre totaal niet, maar kan het best appreciëren. Als ik dan toch iets mag zeggen, aan het Engels kan nog wat gewerkt worden... Maar in zijn totaliteit knap nummer.
    Dank voor het luisteren en het mooie compliment. Helemaal omdat het jouw muziek niet is.
    En dat Engels, tja dat weet ik.
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  5. #15

    Standaard

    Welk Engels?
    Nice!
    And da´s geen France!
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Vind deze opnamen wat wollig Ernest? Lijkt wel alsof t lead melodietje niet lekker gespeeld wordt, fysiek? En lijkt ook wel alsof er iets te veel klettert bij de gitaar? Koortjes zijn heerlijk.

    Eigen compositie? Wauw, jij hebt talent gast. Ik vind m weer erg mooi in elkaar gestoken!

  7. #17

    Standaard

    Ik kan er weer veel over zeggen maar ik hou het er voor nu even op dat ik de koortjes prachtig vind. De ruimtelijkheid van de gitaar en de klank vind ik ook mooi. Goed lied weer, respect!

  8. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Vind deze opnamen wat wollig Ernest? Lijkt wel alsof t lead melodietje niet lekker gespeeld wordt, fysiek? En lijkt ook wel alsof er iets te veel klettert bij de gitaar? Koortjes zijn heerlijk.

    Eigen compositie? Wauw, jij hebt talent gast. Ik vind m weer erg mooi in elkaar gestoken!
    Wollig, zou dat kunnen omdat de gitaar 1 noot lager gestemd is ?
    In ieder geval dat kletteren, dat kan daardoor zijn.
    Lead melodietje is misschien wat 'kortaf' qua noten ? In ieder geval geen fysiek probleem, gelukkig.
    Misschien door de delay die gebruikt is.
    Je heb in ieder geval goede oren. Jij hoort ook alles !
    Dank voor het compliment, is inderdaad een eigen compositie.
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  9. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maxdb Bekijk bericht
    Ik kan er weer veel over zeggen maar ik hou het er voor nu even op dat ik de koortjes prachtig vind. De ruimtelijkheid van de gitaar en de klank vind ik ook mooi. Goed lied weer, respect!
    Hou je niet in hoor. Laat maar horen wat je er over te zeggen hebt.
    Ben altijd in voor goede adviezen en tips.
    Het compliment is 'binnen', waarvoor dank.
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  10. #20

    Standaard

    Chèr E.,
    Uw wens is een bevel.
    Lachen toch?
    Kijk eens op Mijn eigen songteksten.
    Alleen voor jou maak ik een uitzondering op ‘geen verzoeknummers’. En guitarkid2 vanzelf.
    Enjoy!
    Vriendelijke groet, Gus
    Laatst gewijzigd door Duhsjaak; 31 oktober 2018 om 12:49
    In Tartiflette we trust…..

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top