Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.734

    Standaard Bassiten en inear; welke preamp..

    Ik heb de laatste weken bas gespeeld op met mijn trouwe dt770 koptelefoon. 1e keer gewoon de hartke top --> xlr uit naar mengpaneel. Laatste keer via UA Apollo --> macbook met mainstage --> Apollo uit naar mengpaneel.

    Nu zijn er diverse bass preamps te koop in handige pedaal formaat en was ik benieuwd hoe jullie ervaringen zijn met de pedaaltjes en de combinatie met in-ear.

    Ik heb met grote interesse gekeken naar de GK Plex vanwege de tuner en compressie opties. Op 1/3 van die prijs is de Hartke bass attack 2 ook een leuke met goede reviews.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.734

    Standaard

    Uiteindelijk om te testen een Zoom B3n besteld. Ik zal het van de week proberen tijdens de oefeningen. Ipv 1 preamp heb ik nu een hele partij amp en cab modelllen en effecten. Oh.. en een looper.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220

    Standaard

    Lijkt me een goeie keuze.
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

    - Charles Bukowski


  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.734

    Standaard

    Kleine update: Nog geen spijt gehad van de aanschaf. Was even wat werk om de juiste presets te vinden en naar smaak aan te passen maar zeer tevreden over het huidige resultaat.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top