haha no problem. Ik ben al lang blij met alle hulp van jouw kant, thx!

Wat betreft het afstemmen op Radio Behringer of Radio Sitecom ; dat gaat op zich goed. In zoverre dat ik wel weet bij welke setting (access point / wifi client) ik met welk netwerk verbinding moet maken. Ben ik verbonden met de Behringer Access Point gaat het bedienen thuis goed, zowel vanaf de ipad als laptop. Ga ik naar de Sitecom kan ik de Behringer niet vinden.
Direct via ethernet werkt uiteraard ook, maar enkel via de laptop omdat ik de ipad niet kan verbinden ivm aansluiting.

Ik had ook ergens de hoop dat, nadat ik de netwerknaam van de WLAN terug had gezet naar X-Air ik dat netwerk ergens zou vinden. Maar die vind ik helaas nergens. De instellingen zijn allemaal zoals besproken, enkel het Mac adres heb ik nog niet kunnen achterhalen ondanks meerdere opties die ik heb geprobeerd. Ik kan het dus niet helemaal testen.

Verder lijkt me wel dat de behringer ergens in het traject verbonden moet worden met de sitecom voor de signaaloverdracht. Als die ook draadloos met elkaar communiceren ben ik nog afhankelijk van de wifi in de Behringer en dat is wat ik net niet wel.

Ik heb helaas het kamp moeten afbreken. Dinsdag maar in de repetitieruimte checken of het nu met de beveiligde verbinding op de behringer wél werkt. Anders is altijd nog een optie een verloopje voor de ipad te regelen zodat die bedraad kan. Of de laptop meenemen.

Maargoed, het irriteert me gewoon dat het niet werkt zoals ik het wil. Met de Mackie was het een fluitje van een cent; wifi router met een touwtje aan de mackie en inloggen op de router....