Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 8 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 72
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Ik weet het niet hoor
    Het maakt niet eens uit als je door de mand valt
    verkoop je hem toch gewoon aan de volgende

    Ik volgde een tijdje een bekende ebay handelaar die vaak oude vintage losse bodies en necks verkocht
    zag, zo volgend, toch best een hoop zaken die ik niet kon rijmen met waar het moest voor doorgaan
    dus ik heb een paar pijnlijke vragen over een item
    antwoord: piss off!
    of, laatst Max, onze Robert,
    vraag ik hoe het kan dat die originele strat een witte pickguard heeft
    antwoord: wat wil je nou! Kopen of zeiken!
    ok.

    Vorige week stuitte ik op een gitaar van de Plug
    aardige eigenaar, self acclaimed deskundige
    zie ik een gitaar waarvan ik de body niet kan rijmen met de neck
    krijg ik gewoon geen antwoord op
    ok
    Zo gaat dat, komt er een Pepe langs om te wijsneuzen. Even geduld...... en dan wandelt vanzelf een gewillig slachtoffer de winkel binnen. Ik durf te beweren dat 99% van het winkelpersoneel niet eens kundig is dus dan is het bij de klanten nog erger gesteld. Maar je zou je af kunnen vragen waarom je een vintage gitaar wil hebben als je niet eens kunt vaststellen of het er een is.

    Binnenkort komt er trouwens een speelfilm uit over Han van Meegeren, mooi verhaal over kunstkenners, vervalsingen, hebzucht en ijdelheid.

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.459

    Standaard

    Jaja maar ik kom niet wijsneuzen, ik heb wel degelijk interesse en ik ben ook iemand die daadwerkelijk koopt
    als je een goed verhaal hebt koop ik je gitaar, het hoeft van mij niet mint of origineel te zijn
    en veel te veel vragen mag ook, geen wet tegen
    maar ik moet niet het idee hebben dat je tegen mij een lulverhaal zit op te hangen
    dat verstoort ernstig de relatie, we moeten wel een beetje lol met elkaar kunnen hebben
    Laatst gewijzigd door Pepe; 16 oktober 2018 om 19:24
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.646

    Standaard

    misschien domme opmerking, maar is al dit soort frustratie over al dan niet oneerlijke aanbieders, gebrek aan kennis van de verkopers al die energie wel waard?
    wat maakt dat oude spul nu zoveel beter? hangt er echt niets nieuws in de winkel dat kwalitatief even goed is of beter?
    kijk eens naar de programma's waar ze oude Amerikaanse auto's opknappen, komt een wereld aan vervangende staal panelen aan te pas omdat het 'origineel' niet meer was dan iets wat op een auto leek.

    maar misschien ben ik gewoon te nuchter voor 'the classic vibe' ;-)

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Is een andere discussie.
    Ik heb wel het gevoel dat de goeie vintage strats bij de celebs als Bonamassa liggen. Er wordt op internet beweerd dat JB het grootste deel van wat nog bespeelbaar is bezit 😂

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juli 2002
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    7.468
    Blog Entries
    2

    Standaard

    in de discussie over vintage is de term "beter" niet altijd een maatstaf , zeldzaamheid is daar meer de leidende factor, ik ben zelf nogal van de floyds en hou van een toets radius van 10 Inch en hoger en geen gebrom in mijn pickups dan is een 62 strat niet direkt de eerste keus (wat niet wil zeggen dat ik geen originele 62 strat voor weinig zou willen hebben )
    life sucks and then you die

  6. #36
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juli 2002
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    7.468
    Blog Entries
    2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Is een andere discussie.
    Ik heb wel het gevoel dat de goeie vintage strats bij de celebs als Bonamassa liggen. Er wordt op internet beweerd dat JB het grootste deel van wat nog bespeelbaar is bezit ��
    Malmsteen heeft al meer vintage strats dan Bonammassa dus ik denk dat dat wel los loopt
    life sucks and then you die

  7. #37
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.325

    Standaard

    Aca Illic, hoe is het afgelopen?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  8. #38
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Malmsteen die een vintage strat koopt, hilarisch: 😂

    https://youtu.be/lZd6_jnPUfU

    En dan zal hij hem thuis nog hebben gescalloped😂🙊

  9. #39
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.265

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fred dons Bekijk bericht
    in de discussie over vintage is de term "beter" niet altijd een maatstaf , zeldzaamheid is daar meer de leidende factor, ik ben zelf nogal van de floyds en hou van een toets radius van 10 Inch en hoger en geen gebrom in mijn pickups dan is een 62 strat niet direkt de eerste keus (wat niet wil zeggen dat ik geen originele 62 strat voor weinig zou willen hebben )
    Mijn Mustang komt van een gozer die zijn pre CBS strat verbouwd had in de jaren '80.
    Iedereen wou een powerstrat, je weetwel...
    Dus blok uit gehakt voor een Floyd, EMG's erin, humbucker in brugpositie, en zwarte refin.
    Wil je zijn adres ?


    Verstuurd vanaf mijn SM-T580 met Tapatalk

  10. #40
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 januari 2004
    Locatie
    Sittard
    Berichten
    1.380

    Standaard

    Ik ben bang dat het niks wordt...te veel alarm belletjes, en het verstandigste is om niet impulsief te handelen...het gaat uiteindelijk om veel geld. Ik ga nog een paar nachten over slapen om goed over na te denken of het zin heeft om nog een keer te gaan kijken, maar de kant van weegschaal met de vraagtekens hangt lager dan kant met de positieve vibes

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top