Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 8 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 72
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 oktober 2009
    Locatie
    In 't zuiden
    Berichten
    1.592

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Was dat niet die knakker uit Veldhoven? Die malloot wil nog weleens creatief worden met halsstempels en halzen en ze voor 1964er strats aanbieden.
    Als die 62er ook bij hem vandaan komt: NIET DOEN!
    Bedoel jij de verkoper die op MP met de naam "Muzikant"? Was er bij hem ook niet laatst een Ginny gestolen/ Of haal ik van alles door elkaar?
    Gibson, what else...?

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Dat is hem ja. Over gestolen spul bij hem weet ik niet, wel weet ik dat hij strats aanbiedt die uit deels vintage onderdelen bestaan tegen veel te hoge prijzen.
    Hij had vorig jaar een rode strat, die volgens hem uit 1963 was maar die van geen kant klopte. Eerst voor 9500 aangeboden en hij zakte uiteindelijk tot 1500.
    Dan is er iets niet pluis lijkt mij.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juli 2002
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    7.468
    Blog Entries
    2

    Standaard

    ik durf zelf geen vintage strat te kopen tenzij ik hem met voldoende informatie (liefst oude foto's) kan herleiden tot de eerste eigenaar, het is tegemakkelijk geworden om een goede fake te maken. Als er te veel red flags zijn dan zou ik in dit geval niet inhalen

    je hebt onder de slagplaat kunnen kijken, loopt de burst door onder de slagplaat?
    life sucks and then you die

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 januari 2004
    Locatie
    Sittard
    Berichten
    1.380

    Standaard

    Ja Fred, hij loopt door onder de slaagplaat. Het is niet een verkoper uit Veldhoven, het gaat om een Duitse collega muzikant hier over de grens.
    Wat weerstand betreft dat is behoorlijk aan de ruime kant.
    Ik ben bang dat het een Frankestein is met wat originele en wat geleende onderdelen (toon,volume kapjes zijn ook niet origineel, pook, ashtray idem dito).
    Denk dat ik tweede keer een uitvoerige inspectie ga doen, maar mijn gevoel zegt me al niet doen...

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2006
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    1.825

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aca Ilic Bekijk bericht
    Ja Fred, hij loopt door onder de slaagplaat. Het is niet een verkoper uit Veldhoven, het gaat om een Duitse collega muzikant hier over de grens.
    Wat weerstand betreft dat is behoorlijk aan de ruime kant.
    Ik ben bang dat het een Frankestein is met wat originele en wat geleende onderdelen (toon,volume kapjes zijn ook niet origineel, pook, ashtray idem dito).
    Denk dat ik tweede keer een uitvoerige inspectie ga doen, maar mijn gevoel zegt me al niet doen...
    Sunburst hoort niet door te lopen onder de slagplaat alleen het zwart, maar niet het rood

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2005
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.607

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aca Ilic Bekijk bericht
    Denk dat ik tweede keer een uitvoerige inspectie ga doen, maar mijn gevoel zegt me al niet doen...
    Je zegt dat je al redelijk wat verstand hebt van vintage Fenders (en dat blijkt ook wel uit wat je vertelt) en als jouw gevoel zegt "niet doen", zou ik het lekker laten. Als je het wel doet ga je denk ik altijd op dat ding spelen met een vraagteken in je achterhoofd. Kun je beter je centen in je zak houden en een vintage Fender kopen als je er eentje tegen komt waarvan je zeker weet dat alles klopt, of een gemodde/gerefinishte/herfrette/wat dan ook kopen voor een lagere prijs als originaliteit je niet heel dierbaar is (zoals bij ondergetekende).

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 januari 2004
    Locatie
    Sittard
    Berichten
    1.380

    Standaard

    Klopt guys, erg bedankt voor jullie input👍👍🎸🎸🎸

  8. #18

    Standaard

    Heb je er foto's van? Ik heb zelf een tijdje een Strat uit 63 gehad.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juli 2002
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    7.468
    Blog Entries
    2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    Sunburst hoort niet door te lopen onder de slagplaat alleen het zwart, maar niet het rood
    klopt, en dat is een onderdeel wat vervalsers vaak fout doen, je mag geen rode band onder de slaplaat zien bij een originele, ik weet dat Rebel Relic dit ook niet doen dus het is geen 100% garantie, maar als er wel rood gebruikt is weet je zeker dat de Body op zijn minst refinished is.
    life sucks and then you die

  10. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Venlonaer Bekijk bericht
    Bedoel jij de verkoper die op MP met de naam "Muzikant"? Was er bij hem ook niet laatst een Ginny gestolen/ Of haal ik van alles door elkaar?
    Yup,
    Wilde de naam nog netjes voor me houden maar kennelijk is deze weirdo al bekend bij meerdere forummembers.
    Als je tijd over hebt en in bent voor een lolletje dan zou je eens moeten reageren op een advertentie van deze luchtfietser.
    Niet helemaal 100% in orde, deze meneer.
    Zowel mentaal als zn handelswaar....

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top