Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 9 van 24 EersteEerste ... 789101119 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 t/m 90 van 231

Discussie: administators

  1. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tabula Rasa Bekijk bericht
    Ik zou er in ieder geval geen tijd voor hebben.
    Nee. Net even op Zoek alle posts geklikt in je profiel en meteen duidelijk.
    Die tijd heb je zeker niet omdat je zo druk (bijna alleen maar) met Offtopic onderwerpen bezig bent waar je blijkbaar wel meer dan genoeg tijd voor hebt.

    Dit geld overigens ook voor de meeste toetsenbordridders in dit verhaal.
    Dat jullie daar tijd voor hebben zeg.
    Laatst gewijzigd door alterman; 8 oktober 2018 om 19:44

  2. #82
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Waarom vechten jullie het niet uit op een parkeerterrein in lullumerdijk. Fijn jullie rollators naar elkaar toe gooien.

  3. #83
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alterman Bekijk bericht
    Nee. Net even op Zoek alle posts geklikt in je profiel en meteen duidelijk.
    Die tijd heb je zeker niet omdat je zo druk (bijna alleen maar) met Offtopic onderwerpen bezig bent waar je blijkbaar wel meer dan genoeg tijd voor hebt.

    Dit geld overigens ook voor de meeste toetsenbordridders in dit verhaal.
    Dat jullie daar tijd voor hebben zeg.
    Leuk zo'n conclusie terwijl je me niet kent. Het grote aantal hier dat me wel persoonlijk kent (>25 p) weet wel beter.

    Zo ook je ellenlange pm. Niet eens gelezen. Tldnr.

  4. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Napoje Bekijk bericht
    Waarom vechten jullie het niet uit op een parkeerterrein in lullumerdijk. Fijn jullie rollators naar elkaar toe gooien.
    Nee joh.
    Onnodig ruzie maken met rukopmerkingen en een hoop ander asociaal klotegedrag als iemand normaal in een topic reageert is totaal geaccepteerd. Zeker sinds velen zwaar gefrustreerd zijn geworden door hun hypotheekschulden en duurdere maandlasten. Asociaal stoer doen achter een schermpje om jezelf nog een beetje vent te voelen is voortaan de norm.
    Vechten is niet geaccepteerd. Dat mag niet.

  5. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tabula Rasa Bekijk bericht
    Leuk zo'n conclusie terwijl je me niet kent. Het grote aantal hier dat me wel persoonlijk kent (>25 p) weet wel beter.
    Dat is wederzijds. Hier zit een groepje wat meteen hun mening klaar heeft en iedereen afrekent terwijl ze iemand niet persoonlijk kennen. Anders wisten jullie ook wel beter.
    Laatst gewijzigd door alterman; 8 oktober 2018 om 19:54

  6. #86
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alterman Bekijk bericht
    Dit geld overigens ook voor de meeste toetsenbordridders in dit verhaal.
    Dat jullie daar tijd voor hebben zeg.
    Ik wel en m'n baas weet het. Dan zegt ie; 'hey toetsenbordridder, zorg je wel dat je je werk doet?' En dan bevestig ik dat en da's voldoende. En hij is blij met mij hè.

    En jouw baas? Gewoon voor de beeldvorming.

  7. #87
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.709

    Standaard

    We gaan niets verwijderen, je bent veel te grappig en het gaat weer richting ouderwets gitaarnet.

    Jammer dat hoofd niet meer langskomt, die had je heel genuanceerd toegesproken.

    Misschien komt Mario nog langs met zijn beroemde spreuk.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  8. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Zij heeft mij geleerd dat je nooit mag oordelen, een mening over iemand vormen is okay, maar een oordeel kan en mag niet.
    En nieuwe leden die een keer iets zeggen wat een vaste groep hier niet zint mogen wel meteen oordelen? Niet echt consequent. Dezelfde personen welke hier doorlopend de negatieve trend doordrukken met hun grote toetsenbordwaffels.

    En nogmaals. Die discussie ben ik inderdaad zelf ingestapt wat ik nooit had moeten doen en dat interesseert mij weinig. Maar ik ben er ook weer blij mee want het maakte meteen een hoop duidelijk.
    Het gaat me om de PM's die online gezet zijn wat gewoon not done is, en waar jij je blijkbaar geheel in kunt vinden. Je deed er niets tegen en stond het toe, niet eens stilzwijgend. Daarmee zelf mede oorzaak dat ik hiertoe overgegaan ben.

    Overigens. Bedreigd heb ik jouw en niemand anders nergens. Ik heb vriendelijk doch dringend verzocht en dat is gewoon nederlands. En fysiek bedreigd al helemaal niet. Heeft je vrouw nooit iets van tips gezegd over liegen, draaien of oprecht blijven?

    De tip zelf na te denk over je fouten kun je nu wel mooi verkondigen, maar volg deze prachttips van je vrouw (RIV) eens op en kijk eens waar je zelf flink de mist in gaat. Want wat jij hier allemaal toe staat terwijl je het een ander (mij in dit geval) aanrekent en er op afrekent komt behoorlijk overeen met oordelen, de andere tip.

    Nou. Werk het simpel af. Voer de verwijdering van mijn account en alle berichten door in het kader van de GDPR.
    Als jij niet I.W. H. bent en geen rechten hebt dan neem je maar even contact met hem op en dan vraag hem maar even omhulp.
    Maar ik heb zo'n vaag vermoeden dat jij I.W. H. bent, of in elk geval goed kent en dat dat dus snel geregeld kan zijn. Dan zijn we allemaal van elkaar af, zo simpel kan het zijn. (overigens stellen advocaten en rechters onwelwillendheid wat leidt tot een onmogelijk conflict ook niet op prijs, dus grijp gewoon deze kans en verwijder alles wat ik vraag. De GDPR is duidelijk)
    Laatst gewijzigd door alterman; 8 oktober 2018 om 20:29

  9. #89
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    Niet over Han z'n vrouw beginnen.

  10. #90
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alterman Bekijk bericht
    Manneke zegt hij dan. Ken dat soort toetsenbordhelden wel met grote waffel lekker veilig achter hun schermpje.
    Wacht even hoor, want misschien lees ik het verkeerd. Maar hoe noemde je me nog niet zoveel posts geleden? Niet dat ik er aanstoot aan neem hoor, je doet je best maar.

    Morgen dag drie, dat wordt nog kort dag voor de advocaten als dat in een week moet gebeuren. Nie hè... Het telefoonnummer van Ido is overigens: 020 689 34 96. Zou je nu nog kunnen bellen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top