Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 8 van 24 EersteEerste ... 67891018 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 71 t/m 80 van 231

Discussie: administators

  1. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Ik stel voor dat we het openbare bericht van de PM verwijderen, (ongetwijfeld blift er nog een audit trail van achter maar ja), maar dat we een plaatje van t openbare bericht van de PM ergens op tinypic hosten. Dan is GN gevrijwaard, alterman blij, maar staat de PM nog steeds voor altijd openbaar te lezen. Iedereen blij
    Ik heb al screenshots. Te laat.
    En ik gitaarkid heeft hem openbaar gezet. Dat neem ik zeker ook mee.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Wie zet hier nou de ongezellige toon?
    En van zijn sneer richting iq alsof ik en min omgeving op een iq van 60 zitten vergeet je dan gemakshalve even?

    Ja ik verdwijn uiteindelijk van dit forum. Met verwijdering van pm's, account EN alle berichten.

  2. #72
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Ik vind het al knap dat je dat er in leest, in de post van guitarkid2. Gaat het wel helemaal goed?

    Vandaag bij de rechtsbijstand geweest neem ik aan? Nie hè...

  3. #73
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alterman Bekijk bericht
    Ik heb al screenshots. Te laat.
    En ik gitaarkid heeft hem openbaar gezet. Dat neem ik zeker ook mee.
    Wat wil je nou? Je wilt toch dat de PM verdwijnt? Nou dan. Dat zeg ik toch ook? Nou dan. En dat voor iemand die continu de ander verwijt dat ie beter moet lezen.

  4. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Er is hier maar een figuur met adminrechten en we weten niet of die nog leeft.
    Goed nieuws voor iedereen. I.W. H. leeft nog. Alleen nog even kijken of het verzoek naar Heiloo of De Kwakel gaat, of dat het hier gewoon geschikt gaat worden. Dat laatste is voor iedereen wel zo handig en win-win.

  5. #75
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Dat was niet heel erg moeilijk vinden. Maar heb je nou al rechtsbijstand? Je zou vandaag gaan toch? Iemand ontwijkt er en ik weet niet wie...

  6. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Maar heb je nou al rechtsbijstand? Je zou vandaag gaan toch?
    Nee dat was niet moeilijk te vinden. Dus was de opmerking blijkbaar toch inderdaad een smoes ter ontwijking.

    Ach manneke rechtsbijstand heb ik al tientallen jaren. Nee hoor, ik ga vandaag nog niet want heb een termijn besteld.
    Ben er al wel voorbereidend wat mee bezig.

  7. #77
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alterman Bekijk bericht
    Nee dat was niet moeilijk te vinden. Dus was de opmerking blijkbaar toch inderdaad een smoes ter ontwijking.

    Ach manneke rechtsbijstand heb ik al tientallen jaren. Nee hoor, ik ga vandaag nog niet want heb een termijn besteld.
    Ben er al wel voorbereidend wat mee bezig.
    Dat je er tussen al je drukke werkzaamheden tijd voor hebt manneke. Pfff.... man man man wat een vertoning ben jij.

  8. #78
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.709

    Standaard

    Bespeur ik autisme?
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  9. #79
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Dat je er tussen al je drukke werkzaamheden tijd voor hebt manneke. Pfff.... man man man wat een vertoning ben jij.
    Ik zou er in ieder geval geen tijd voor hebben.

  10. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Dat je er tussen al je drukke werkzaamheden tijd voor hebt manneke. Pfff.... man man man wat een vertoning ben jij.
    Manneke zegt hij dan. Ken dat soort toetsenbordhelden wel met grote waffel lekker veilig achter hun schermpje.

    Sommige mensen hoeven niet zo hard te werken voor de kost en al helemaal niet voor grote schulden, en hebben tussendoor ook nog wat pauzes en tijd voor andere dingen.
    En niet iedereen heeft zoveel tijd dat hij in staat is het Offtopic subforum hoog in de statistieken van deze site te houden. Velen hier hebben blijkbaar wel tijd genoeg voor die onzin.

    En zoveel tijd kost het allemaal niet.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Bespeur ik autisme?
    Nee hoor. Niet iedereen met vastberaden principes heeft autisme. En niet iedereen zonder principes is gevrijwaard van autisme. Nietszeggende opmerking dus. Maar dat was al wel duidelijk.
    Laatst gewijzigd door alterman; 8 oktober 2018 om 19:46

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top