Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 7 van 24 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 70 van 231

Discussie: administators

  1. #61

    Standaard

    Zal er over denken de pm van alterman te verwijderen
    Als bewijs plaats ik een desktoprecording van de verwijdering
    De verwijdering van het screenshot van de pm ? Voorals nog niet
    Btw altdildo sc wordt niet gehost op deze site
    Wat het natuurlijk nog leuker maakt

  2. #62
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.692

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid2 Bekijk bericht
    cool pmmmetje van Drs, master,creatief met bronnen , crisis/hypotheek deskundige, en natuur boven den naat tuurlijk geniaal gitarist
    wie ben ik dan om niet te delen ?



    btw
    fu heeft mijn iq gemeten
    ik heb een iq van 80
    Ik haal de bewuste post even hier heen om duidelijk te maken waar dit topic door is gestart.

    Wie zet hier nou de ongezellige toon?

    Ik heb er op gereageerd dat een PM openbaar maken niet netjes is, maar tegelijkertijd begrijp ik wel waarom ons gitaarkind dat heeft gedaan, waarmee ik het niet goedkeur.

    En dan komt er een topic met een dreigende toon, ik heb er drie nachten niet van kunnen slapen en sidder nog steeds van angst.

    Ik raadde meteen aan om gewoon uit te loggen en op te zouten, maar nee, onze doorluchtige hoogheid zal en moet zijn zin krijgen, desnoods met de totale Nederlandse rechterlijke macht.

    Ik heb de pistolen onder mijn kussen en de Kalashnikov ligt naast mijn bed, want stel je eens voor dat zijne hoogheid persoonlijk zijn gram komt halen, dan moet ik toch mijn voorzorgen nemen nietwaar?

    Ik heb meermalen gezegd dat je altijd jezelf moet afvragen wat jij beter had moeten doen, heb ik geleerd van mijn vrouw, die helaas niet meer leeft, maar een IQ had van 152, om even in de sfeer van de gewraakte PM te blijven.

    Zij heeft mij geleerd dat je nooit mag oordelen, een mening over iemand vormen is okay, maar een oordeel kan en mag niet.

    Misschien is het handig als onze hoogheid dit topic nog even in zijn geheel doorleest, er goed over nadenkt en dan zijn conclusies trekt, want fouten maakt iedereen hoor, niets bijzonders.

    Ik ga met de hond naar het bos, is veel leuker dan dit.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  3. #63
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Ik stel voor dat we het openbare bericht van de PM verwijderen, (ongetwijfeld blift er nog een audit trail van achter maar ja), maar dat we een plaatje van t openbare bericht van de PM ergens op tinypic hosten. Dan is GN gevrijwaard, alterman blij, maar staat de PM nog steeds voor altijd openbaar te lezen. Iedereen blij



  4. #64
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Ik heb ook een iq van 60, wat is daar mis mee? 10 voor elke snaar.

  5. #65
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Uiteindelijk gaat het toch om wie de langste lul heeft, laten we eerlijk zijn.

  6. #66
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 april 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.185

    Standaard

    Geniet ik best wel van, zo'n ouderwetse gitaarnet rel/ruzie. Moeten we vaker doen.

  7. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Uiteindelijk gaat het toch om wie de langste lul heeft, laten we eerlijk zijn.
    Degene die de meeste pussy krijgt is niet altijd de gene met de grootste lul.
    Maar voor de rest? Loupezuivere analyse verder.
    Wat een discussie is dit zeg, pffffff.
    Kan ie op een negeerlijst? Dat heeft zelfs degene waarvan ik heb beloofd dat ik zijn naam niet meer zou noemen, niet voor elkaar gekregen. Is dit nog Nederlands?
    Nou ja, je snapt het wel.

    @Han
    De complete bezoekersclub van de noorder Gitaar Dag komt voor je deur liggen hoor! Als die gast doorgaat met dreigen. 800 man/vrouw sterk.
    En een hele week bier en sjips? Kan die gast niet een kortere deadline bedenken? Weet niet of ik t trek!
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  8. #68
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hendrik1970 Bekijk bericht
    Dat is het probleem nu juist jullie zijn geen jurist nee, sterker nog een stelletje infantiele luie klootzakken!
    Ik vond grotgnoom beter.

  9. #69
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2003
    Berichten
    2.285

    Standaard

    De één is meer een obsessieve one-trick pony, van 1970 is mij de oorsprong van de immer zure reacties verder niet duidelijk. Sowieso waarom nog meelezen en zuur reageren. Als een plaats/forum/dartkroeg je niet aanstaat blijf je normaal gesproken toch gewoon weg?

  10. #70
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Degene die de meeste pussy krijgt is niet altijd de gene met de grootste lul.
    Nee, zeer zeker niet. Maar het draagt wel bij in een discussie. Leg ze naast elkaar en je hebt de helft al gewonnen. Ik kan me zo voorstellen dat Alterman een enorme joekeloekes heeft.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top