Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 24 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 60 van 231

Discussie: administators

  1. #51
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.709

    Standaard

    De normale gang van zaken is dat iemand een post meldt als iets hem niet bevalt. Wij krijgen dan een email en als hij dan uitlegt wat er aan de hand is en normaal vraagt of we iets willen verwijderen, dan doen we dat.

    Maar de gebiedende wijs is me nog nooit goed bevallen en als iemand dan meteen eisen gaat stellen en met rechtszaken begint te dreigen, gaat er iets niet helemaal zoals het behoort te gaan.

    En als ondernemer die nog zijn papieren heeft moeten halen, waar ook een stuk rechts en wetskennis bij hoorde, weet ik of je wel of geen poot hebt om op te staan.

    Bottom line: als je nou gewoon vriendelijk had gevraagd via een melding of we iets willen verwijderen, dan waren we nooit in deze grimmige sferen terecht gekomen en ik heb ook al aangegeven dat je altijd jezelf moet afvragen wat jouw aandeel in een probleem is en wat je beter wel en niet had kunnen doen.

    Voor de rest vind ik dit hele topic abject en infaam.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  2. #52
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.709

    Standaard

    Ik heb de schurft aan werken, ik ben gepensioneerd, al ruim tien jaar.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  3. #53
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.490

    Standaard

    Maar ik heb je er al vaker voor gewaarschuwd Han
    er komt een keer dat je van je bed gelicht wordt door mannen in regenjassen en in je pyjama ter plekke het forum moet corveeën.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  4. #54
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Woml Bekijk bericht
    En tenslotte: "Recht om vergeten te worden"... Ja, prachtige slogan. Ik wil je met alle plezier vergeten, en zal ook geen enkele moeite doen om je te herinneren, maar je maakt het me met dit soort tirades wel erg moeilijk.
    Dit lijkt me nou niet echt nodig zo een opmerking.

  5. #55
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.709

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Maar ik heb je er al vaker voor gewaarschuwd Han
    er komt een keer dat je van je bed gelicht wordt door mannen in regenjassen en in je pyjama ter plekke het forum moet corveeën.
    Hebben ze die lekkere wijven niet meer?
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  6. #56
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Napoje Bekijk bericht
    Eraf nu!!! Of anders volgend jaar!!
    Hé! Jij parafraseert mijn grap! En dit forum heeft mijn IP adres! En mijn ISP van ons thuis-Wi-Fi en de ISP van mijn 4G en alle ISPs van alle Wi-Fi netwerken waarmee ik surf hebben mijn persoonlijke gegevens resp. misschien wel de MAC of in sommige gevallen zelfs de IMEI van mijn telefoon en dus een makkie voor de CIA, FBI, Interpol etc!

    En waarom denken jullie dat de head van Interpol opeens gearresteerd wordt? Alterman! Zijn net sluit zich!!!

  7. #57
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Dag twee.... Spannend...

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    De normale gang van zaken is dat iemand een post meldt als iets hem niet bevalt. Wij krijgen dan een email en als hij dan uitlegt wat er aan de hand is en normaal vraagt of we iets willen verwijderen, dan doen we dat.
    Wist ik niet. Je had ook zelf eerder in kunnen grijpen maar je geeft de boodschap af openbaren van pm's wel leuk te vinden.
    Je zei wel mooi "not done" maar dat dekt niet je verantwoordelijkheid als forummoderator. Mijn hardnekkigheid is pas daarna en mede daardoor naar boven gekomen.

    Trouwens wel tegenstrijdig. Als ik iets niet oolpenbaar doe wordt ik totaal verwoest met reacties want hoort het openbaar.
    En dan krijg ik nu te horen dat openbaar niet goed is? Niet echt consequent, wel? Beetje selectief en op de man.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Maar de gebiedende wijs is me nog nooit goed bevallen en als iemand dan meteen eisen gaat stellen en met rechtszaken begint te dreigen, gaat er iets niet helemaal zoals het behoort te gaan.

    En als ondernemer die nog zijn papieren heeft moeten halen, waar ook een stuk rechts en wetskennis bij hoorde, weet ik of je wel of geen poot hebt om op te staan.
    Dan weet jij verdomde goed dat die pm's fout zijn en jij daar in hoort te grijpen.
    En dan weet jij ook dat je mij met de term 'private massaging' misleidt hebt door het openbaren toe te staan en te handhaven.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Bottom line: als je nou gewoon vriendelijk had gevraagd via een melding of we iets willen verwijderen, dan waren we nooit in deze grimmige sferen terecht gekomen en ik heb ook al aangegeven dat je altijd jezelf moet afvragen wat jouw aandeel in een probleem is en wat je beter wel en niet had kunnen doen.
    Ik heb de toon niet gezet.
    Spreek degenen eens aan die een in beginsel nog nette discussie zonodig in het onfatsoenlijke moeten trekken. En al helemaal degenen die pm's openbaren.
    Ik ben in de discussie mee gegaan ja, maar de toon kwam niet van mij.
    Maar ik denk dat ik gelijk heb als je hen nergens op aangesproken hebt als ik in korte tijd al zie hoe hier onprettig gecommuniceerd wordt.

    Het gaat niet over de discussie, al heb ik daar ook nog een mening over de asociale manier waarop sommige deze voeren en wat blijkbaar geaccepteerd is.
    De pm's, die gaan er af. En ik hoop gewoon uit wederzijds begrip.

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Wat ik niet snap
    in de 1ste post roep je dat je niks meer met het forum te maken wil hebben en dat al je berichten verwijderd moeten worden,
    maar ondertussen gewoon verder gaat met keuvelen in topics
    valt allemaal eigenlijk wel mee?
    Een topic. 1.

    Dat is op advies van verschillende personen die me zeiden nog even te genieten van de tijd tot account en berichten verwijderd zijn.

    Volg ik een keer wel iets op is het weer niet goed.

  10. #60
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alterman Bekijk bericht
    Ik heb de toon niet gezet.
    Han had t niet over de toon in de discussie, maar over jouw toon naar 'GitaarNet' toe.

    Voorspelling: over x jaar lee je toevallig weer eens deze posts van jezelf en denk je "man man man wat liet ik mezelf kennen".

    (sorry voor t lopen meeposten, maar daar een team van juridische sharks binnekort GN uit de lucht haalt post ik nog wat ik posten kan).

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top