Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 24 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 231

Discussie: administators

  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2004
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    17.149

    Standaard

    Misschien nog wel erger!
    ALLES IS VERKOCHT!

  2. #42
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink Bekijk bericht
    Misschien nog wel erger!
    Nou inderdaad!



    😘

    Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  3. #43

    Standaard

    Hoogachtend,
    Bambufan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jannest
    die gozert speelt op 2 gitaren en beide klinken ze kut
    heb het vage vermoeden dat het niet aan de gitaren ligt

  4. #44
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Dat bier en die sjips bambufan. Dat is copyrighted content van dreamstime!!!!

    Eraf nu!!! Of anders volgend jaar!!

  5. #45
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Het wordt nog gezellig zo, op mijn negeerlijst.
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

  6. #46
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 maart 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.047

    Standaard

    Even een beetje rondgekeken op wat sites:


    GDPR gaat over de verwerking van persoonsgegevens door particuliere bedrijven of de overheid. Persoonsgegevens zijn gegevens die verbonden kunnen worden aan een individu, dus waaruit je de identiteit van iemand zou kunnen afleiden.


    De volgende regels moeten worden gevolgd:
    transparantie: de persoon van wie de gegevens verwerkt worden, is hiervan op de hoogte, heeft hiervoor toestemming gegeven en kent zijn rechten.
    doelbeperking: de persoonsgegevens worden voor een welbepaald gewettigd doel verzameld, en mogen niet voor andere zaken gebruikt worden
    gegevensbeperking: enkel de noodzakelijke gegevens die voor het beoogde doel noodzakelijk zijn, mogen worden verzameld
    juistheid: de persoonsgegevens moeten correct zijn en blijven
    bewaarbeperking: de persoonsgegevens mogen niet langer bewaard worden dan nodig voor het beoogde doel
    integriteit en vertrouwelijkheid: de persoonsgegevens moeten beschermd worden tegen toegang door onbevoegden, verlies of vernietiging
    verantwoording: de verantwoordelijke moet kunnen aantonen aan deze regels te voldoen

    Maar:
    De gegevens op een forum worden door de eigenaar van het forum (bij mijn weten) op geen enkele manier "verwerkt". Iedereen op dit forum blèrt maar een slag in de rondte, met de wetenschap (en de bedoeling) dat iedereen dat vervolgens kan lezen. Op een forum is geen sprake van het opslaan en verwerken van persoonlijke gegevens. Dan heb je het over NAW-gegevens, bestellingen, medische dingen, allerlei spul dat je in goed beveiligde databases opslaat.
    Ik heb weinig posts van alterman gezien, en heb geen idee waar al deze ophef over gaat, maar ik kan me niet voorstellen dat uit die posts op enige manier afgeleid kan worden wie meneer alterman nou eigenlijk is. En wat je aan persoonlijke gegevens invult bij je eigen account, mag je helemaal zelf weten, en ook weer wissen, dacht ik.
    PM's is een ander verhaal, die heten niet voor niets zo. Als iemand een PM openbaar maakt, is dat inderdaad niet in orde.

    Maar dan nog ben je met je GDPR volgens mij toch een verkeerde weg ingeslagen. Daar gaat dat niet over.
    En als je het dan over de boeg van "briefgeheim", "smaad" of "laster" probeert te gooien, vraag ik me ook weer af of dat iets gaat opleveren.
    "Briefgeheim" gaat over het geheim houden van brieven die niet voor jou bedoeld zijn.
    De wettelijke bescherming via het zogenaamde 'briefgeheim' van poststukken, waaronder brieven, vervalt op het moment dat de brief bij de geadresseerde is beland.
    Dus wat iemand met een PM doet als hij die ontvangt, mag hij helemaal zelf weten. Tot op zekere hoogte:
    Daarna staat het de geadresseerde nog niet geheel vrij te doen met de brief wat hij of zij wil, vanwege de beperkingen die onder meer de Auteurswet 1912, de wetten tegen belediging en smaad en de privacywetgeving aan iedereen opleggen.
    "Laster" is het moedwillig iemand beschuldigen van een onwaar feit. Dat lijkt me niet aan de orde bij het openbaar maken van een PM.


    "Smaad" is het opzettelijk iemands eer of goede naam aanranden door telastelegging van een bepaald feit, met het doel om daaraan ruchtbaarheid te geven. Ook dat is wat anders dan het publiceren van een PM.

    Dan heb je nog de meeste kans met de Auteurswet, gok ik.


    Kortom: ik vermoed dat je van je rechtsbijstandsverzekering niet veel meer te horen zult krijgen dan: Ja, het is niet netjes om een PM te publiceren, maar er valt weinig tegen te beginnen. Je hebt het er ook wel een beetje naar gemaakt, vind je niet?


    En tenslotte: "Recht om vergeten te worden"... Ja, prachtige slogan. Ik wil je met alle plezier vergeten, en zal ook geen enkele moeite doen om je te herinneren, maar je maakt het me met dit soort tirades wel erg moeilijk.

    Wind je niet zo op...
    I've got an inferiority complex - but it's not a very good one...

  7. #47
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2004
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    17.149

    Standaard

    Sorry. Tldnr.

  8. #48
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220

    Standaard

    Eindelijk weer eens wat actie hier op dit forum.

    Kom Alterman you can do it!
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

    - Charles Bukowski


  9. #49
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2004
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    17.149

    Standaard

    Arme Ido, was zijn hele forumpje vergeten, staat hij ineens in de rechtbank. Door de politie van bed gelicht, taser, pepperspray, wapenstok...
    ALLES IS VERKOCHT!

  10. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hendrik1970 Bekijk bericht
    er zijn wel andere manieren om dit schijftorum offline e krijgen
    Ik weet bijgod niet wat er rondom jou speelt dus daar kan en zal ik me verder ook niet mee in laten.

    Maar je hebt wel een punt van attentie als de beheerder/eigenaar werkelijk overleden is. Daar zal de provider niet blij mee zijn. Vooralsnog heb ik toch het sterke vermoeden dat dit een afleidend smoesje is.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Er is hier maar een figuur met adminrechten en we weten niet of die nog leeft.
    Die discussie over huizen interesseert me niets maar die PM's veel.
    Als eind van de week de PM's niet offline zijn zal ik er verder mee aan de gang gaan. Ze gaan offline, ongeacht of het nou op initiatief van het forum gebeurd of het hele forum ervoor offline gaat.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top