Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 22 van 24 EersteEerste ... 122021222324 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 211 t/m 220 van 231

Discussie: administators

  1. #211
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Al denk ik dat hier wel wat meer over te melden valt, vind ik WhatsApp zo ongeveer het meest dodelijke recept voor relaties. Mensen gaan elkaar stalken, ontlenen 'info' aan hetgeen ze op hun. scherm zien en claimen zo ongeveer 100% aanwezigheid en reactie wanneer zij dat wensen.

  2. #212
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.575

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Al denk ik dat hier wel wat meer over te melden valt, vind ik WhatsApp zo ongeveer het meest dodelijke recept voor relaties. Mensen gaan elkaar stalken, ontlenen 'info' aan hetgeen ze op hun. scherm zien en claimen zo ongeveer 100% aanwezigheid en reactie wanneer zij dat wensen.
    Ik ervaar dat absoluut niet zo. Sterker nog, ik denk dat het meer relaties versterkt heeft voor mij.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  3. #213
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik denk dat ik in een andere sociale context leef dan.... sterker nog; ik weet het wel zeker. Jij hebt zowel qua werk als familie een stevige basis (gok ik). Ik heb dat via mijn werk zeker, maar relationeel niet. Vrouwen willen altijd jouw FB en als dat niet lukt toch zeker jouw WhatsApp. Dit is bij mij nog nooit goed afgelopen. Kan aan mij liggen, maar het viel mij op.

    FB daarentegen heeft mij veel oude (familie)relaties opgeleverd. Alleen maar winst eigenlijk.

  4. #214

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telecastermaster Bekijk bericht
    Moderators zijn dood hier.
    Dit is het enige forum waar de leden zelf modereren.
    Ik ben prima in leven en vaak genoeg aanwezig.
    Ik verrot het alleen om het gejank van een vast kliekje te modereren en vervolgens dagenlang naar gezeik te moeten luisteren waarin je met een Nazi en andere nare zaken wordt vergeleken. Zoek het dan lekker uit.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  5. #215
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ja dat kan ook nog....

  6. #216
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.575

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Ik denk dat ik in een andere sociale context leef dan.... sterker nog; ik weet het wel zeker. Jij hebt zowel qua werk als familie een stevige basis (gok ik). Ik heb dat via mijn werk zeker, maar relationeel niet. Vrouwen willen altijd jouw FB en als dat niet lukt toch zeker jouw WhatsApp. Dit is bij mij nog nooit goed afgelopen. Kan aan mij liggen, maar het viel mij op.

    FB daarentegen heeft mij veel oude (familie)relaties opgeleverd. Alleen maar winst eigenlijk.
    Werk, familie, vrienden en kennissen in groepen (zoals nu ook weer voor de groep 8 musical van mijn dochter), allemaal idd sterke basis. En dan werken die overleggroepen via whatsapp heel erg goed.

    Facebook heeft mij idd ook best wat oude en nieuwe contacten opgeleverd, en ook muziek gerelateerde dingen. Een Normaal tribute bijvoorbeeld, met één van de beste Normaal coverband gitaristen. Dat had ik zonder Facebook nooit zo voor elkaar gekregen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  7. #217
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Beste mensen, je hoort het. Allemaal naar facebook. Dan hoeft Direkkie Hendrix helemaal niets meer te doen dan aan zijn taas te sjonkelen.

  8. #218
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Jazeker, ik ging vroegah altijd biljarten in het Proathuus Dichteren met Paul Kemper, maar we waren elkaar daarna een beetje uit het oog verloren.

  9. #219
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Vrouwen willen altijd jouw FB en als dat niet lukt toch zeker jouw WhatsApp. Dit is bij mij nog nooit goed afgelopen.
    Hoe bedoel je dat?
    Dat ze mekkeren dat je dat en dat berichtje wél gelezen hebt maar er niks mee gedaan hebt etcetera?


    Whatsapp gebruik ik wel veel, met Facebook heb ik niet zo veel, alhoewel je als band tegenwoordig meer hebt aan Facebook dan aan een website. Gelukkig zijn er anderen die dat wel leuk vinden om mee bezig te zijn.

  10. #220
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Hoe bedoel je dat?
    Dat ze mekkeren dat je dat en dat berichtje wél gelezen hebt maar er niks mee gedaan.
    Precies dat ja.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top