Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard Koffer voor snoelen, pedalen, snaren etc.

    Mijn oude koffer waarin ik mijn snoeren, losse pedalen, snaren, capo's en slides meeneem, begint uit elkaar te vallen. Heeft iemand een tip voor een niet te dure hardcase van zo'n 70-80 bij 50 cm?
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2010
    Locatie
    Twente
    Berichten
    537

    Standaard

    MP in de gaten houden. Ik heb daar een metalen DJ koffer gekocht (met CD inlays) voor weinig. De inlay eruit gehaald en met plukschuim of ander schuim een compartimentje gemaakt voor m'n pedalen (max. 6) en een groter schuimloos compartimentje voor snoeren, adapter, doosje met plectra etc. Het deksel binnen ook bekleden met schuim zodat de pedalen netjes "klem"zitten.
    Op het deel van de snoeren past nog een A4 mapje met nummers die ik voor repetitie etc. nodig heb. YMMV
    The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. (Bertrand Russell)

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    De gevraagde afmetingen zijn meer richting gitaarkoffer.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.265

    Standaard

    Of PostNL zak, zo een oranje die de postbezorger bij heeft.
    Desnoods twee.
    Waterdicht, dicht te ritsen, te labelen, en gratis als je 't je bezorger lief vraagt.
    Serious.
    Dingen zijn handig hiervoor, d.w.z. als je geen dozijn kwetsbare pedaaltjes meeneemt, goed te doen.
    Ruim, handig te dragen, je kijkt er niet overheen, je kan je niet vergissen, en 't valt op als iemand ermee vandoor gaat.

    Binnenzakjes :

    Laatst gewijzigd door Tupelo; 4 oktober 2018 om 22:10

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.605

    Standaard

    Foto van dumppost?

    En inderdaad marktplaats, koffers en behuizingen en dan niet te gericht zoeken, maar alles doorkijken. Soms staat er iets op een plek waar je het niet verwacht, zeker met dat spul.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top