Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 44

Discussie: Headrush Gigboard

  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220

    Standaard

    Ik vind idd de connectivity van die Headrush interessant. Veel interessanter dan die Mooers iig.
    FX-loop, MIDI in en out, USB (24-bit 96kHz). Lekker hoor. Goed gezien van die lui dat daar behoefte aan is.
    Laatst gewijzigd door telecastermaster; 4 oktober 2018 om 15:59
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

    - Charles Bukowski


  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 juni 2007
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    626

    Standaard

    En ze zijn niet de enige, want tadaa... ineens is daar ook Line6 met een HX stomp; alle sounds uit de Helix in een mini doosje (dus niet alleen de FX dit keer). Interface ziet er wel vrij prehistorisch uit vergeleken met de Gigboard.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ErikE Bekijk bericht
    En ze zijn niet de enige, want tadaa... ineens is daar ook Line6 met een HX stomp; alle sounds uit de Helix in een mini doosje (dus niet alleen de FX dit keer). Interface ziet er wel vrij prehistorisch uit vergeleken met de Gigboard.
    Overdriven is ook een vak.
    Eigenlijk zou je ook kunnen stellen dat dat (grote) touchscreen van de Gigboard prehistorisch is, iedereen edit tegenwoordig toch met zijn smartphone, tablet of laptop, al dan niet met draadloze verbinding? Hopeloos ouderwets, zo'n groot touchscreen.

  4. #24
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Ik denk niet dat die preset daarvoor gemaakt is maar die vervormde akkoorden klinken wel erg crappy met dat vervormde geluid op 4.20. Dat leadwerk op 5.37 klinkt wel weer lekker.


    Laatst gewijzigd door Brad; 9 oktober 2018 om 13:44

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2007
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.497

    Standaard

    Eerlijk gezegd vind ik de gehele video absoluut niets qua klank , echt bah, bweirk, ....
    Maar ik hou dan ook meer van blues en 60 jangle...😉. Van deze klankbrijen - zoemende wespentoestanden- word ik dus echt niet blij.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door denis.hermans Bekijk bericht
    Eerlijk gezegd vind ik de gehele video absoluut niets qua klank , echt bah, bweirk, ....
    Maar ik hou dan ook meer van blues en 60 jangle...��. Van deze klankbrijen - zoemende wespentoestanden- word ik dus echt niet blij.
    Gast nog nooit kunnen betrappen op tone, maar wel rot dat hij zijn hoofd niet recht kan houden.

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Grappig altijd, idd je mag ook zonder enige muzikale achievements van betekenis je mening geven hoor, maar grappig is t wel. Tone is subjectief, en nee, de meerderheid bepaalt niet maar zeggen dat Ola geen tone heeft is een beetje.... grappig

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Ik bedoel t niet eens zo extgreem lullig als t wellicht overkomt Erik. Als je wil weer vechten spreken we wel weer af, maar neem t niet te heffie oke?

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2003
    Locatie
    Kaatsheuvel
    Berichten
    1.609

    Standaard

    Hm.. TONEZZZZ en smaak zijn wel 2 verschillende dingen. Dat wespennest hoeft van mij ook niet, maar Ola is wel iemand die uit een natte schoenendoos nog een dikke metalsound beukt.

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Philippe Bekijk bericht
    Hm.. TONEZZZZ en smaak zijn wel 2 verschillende dingen. Dat wespennest hoeft van mij ook niet, maar Ola is wel iemand die uit een natte schoenendoos nog een dikke metalsound beukt.
    Psies en die ook weet hoe je iets standalone moet laten klinken of meer ondergesqchikt aan een mix of goed live etc...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top