Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 44

Discussie: Headrush Gigboard

  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Ik bedoel t niet eens zo extgreem lullig als t wellicht overkomt Erik. Als je wil weer vechten spreken we wel weer af, maar neem t niet te heffie oke?
    Ach ik vind het al heel wat dat je de moeite neemt, tussen het toeren door.

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Ach ik vind het al heel wat dat je de moeite neemt, tussen het toeren door.
    Ik gaf dan ook geen sterk afkeurende kritiek he...

  3. #33

    Standaard

    Wij gitaristen zijn toch best hype gevoelige wezens ;-) Ruim 10 jaar terug ben ik juist overgestapt van een multi effect unit want het was veel cooler om losse pedalen te hebben. Nu heb ik na jaren van kopen, verkopen de in mijn beleving juiste set van effect pedalen gevonden. Nu verkopen hordes aan gitaristen hun boetiek verzameling pedalen weer zodat ze van Fractal, Line 6, Headrush, etc weer een digitaal multi effect apparaat willen aanschaffen :-)

    Mijn mening over multi effect units is ongewijzigd, ja je krijgt veel waar voor je geld maar mocht je tevens interesse hebben in de amp modelers dan zou ik toch voor de high end modelers gaan en hybride met een losse power amp en ben je toch weer een aardige smak geld kwijt. De goedkope amp modelers met toch vaak matige class D eindversterking haalt nooit de prestaties van een analoge versterker. Voor effecten prima maar zit je nou echt te wachten op een box vol met digitale Mooer effecten?

    Leuke compacte all-in-one units van Headrush en Line 6 maar ik laat me dit keer even niet verleiden ;-)

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands Bekijk bericht
    De goedkope amp modelers met toch vaak matige class D eindversterking haalt nooit de prestaties van een analoge versterker. Voor effecten prima maar zit je nou echt te wachten op een box vol met digitale Mooer effecten?
    Misschien een zijstraat maar wat zijn voor jou matige class D amps en wat zijn dan goede class D amps?

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2007
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.497

    Standaard

    Eigenlijk wordt dit wel voorgesteld als een high end want men zegt steeds dat hij dezelfde specs heeft als het flagshipmodel enkel wat minder switches. In ieder geval word ik niet warm van wat ik hier gehoord heb en dat is een understatement...

  6. #36
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Naast smaak enzo.... heb jij wel een beetje affiniteit met t metal genre dan?

  7. #37
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2007
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.497

    Standaard

    Nee eerlijk gezegd ik heb daar mee eigenlijk geen enkele affiniteit. Cru gezegd interesseert me dat gewoon niet zonder daarom dit genre te willen bektitiseren. Dus deze unit kan best goed zijn alleen merk ik dat er weinig demo's zijn die mijn belangstelling kunnen wekken. Het is allemaal nogal van het stevigere genre..

  8. #38
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2007
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.497

    Standaard

    Had overigens absoluut de bedoeling om neer te kijken op metal : ieder zijn ding...( maar van meneer Olanddingens krijg ik echt koppijn &#129315

  9. #39
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2007
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.497

    Standaard

    Correctie : had dus absoluut NIET de bedoeling...

  10. #40

    Standaard

    Maar eens met korting bij Keymusic besteld. Even testen zeg maar....
    Ibanez RGD 2120Z ISH, RGD 2127Z ISH, RGD V-Custom en Gibson RD Artist
    EVH5150III 6L6 <>BOSS MS-3
    Hotone Ampero + Ampero Control

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top