Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 12 van 12
  1. #11

    Standaard

    In de hoop jullie spannende dagdromen niet te veel te verstoren, ben ik zo vrij even te wijzen op

    http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...ht=Geneve+2017

    Waarin ik geheel onpartijdig te kennen geef wat ik van Zwitserse gezelligheid vind. Heb je geen zin te luisteren? Even goede vrienden. Een kijkje op de tekst zegt al genoeg.
    Een beetje draaglijke sfeer is alleen bij benadering binnen handbereik met overvloedige hoeveelheden drank.
    Met de accijns hierop wordt deels de CH versie van de AOW en naar verluid (zeggen ze in appenzeller) het uitzetten van ongewenste vreemdelingen betaald.

    Als je denkt dat dit een potje CH bashen is? Think again. Wij kunnen nog wat van ze leren.
    Als duidelijk is dat jouw geld niet binnen de CH landsgrenzen is gestolen, vragen ze niet verder. Kijk dat is een praktische instelling waarmee je wat kan. Niets controleren. Dus ook geen fouten in die controle.

    Kan zo maar een schikking van €775.000.000,00 schelen. Meer eigenlijk, want de RABO heeft ook zijn wonden gelikt, maar daarover hoor je niets.

    Nu de EU nog net bestaat, even de verdeling van hemel en hel:

    Hemel
    Politie? Engels
    Auto’s? Duits
    Chef? Frans
    Boekhouding? Zwitsers
    Liefjes? Italiaans

    Hel
    Politie? Duits
    Auto’s? Frans
    Chef? Engels
    Boekhouding? Italiaans
    Liefjes? Zwitsers

    Dus voordat je je lesgeld aftikt, overtuig je er dan van dat de mevrouw je dingen kan leren die je nog niet wist. Of een veel betere versie van de bestaande programma’s.
    Ik zeg maar iets.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.459

    Standaard

    You kick ass Gus

    Die Hard is geen Kerstfilm!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top