Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 14 van 14
  1. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    En de Renault is de CS?
    Zal Renault verguld mee zijn!
    haha,nee maar ik heb toch liever een Renault dan een Dacia.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 oktober 2015
    Berichten
    5.053

    Standaard

    Leuk topic om te lezen, ben niet zo bekend met Fender.
    Heb het plan nog eens een 2x6L6 versterker in een Guyatone chassis te bouwen. Mooi platvorm voor misschien een 50W Twin Reverb, B+ is overigens 480V in bedrijf. Of een ander ontwerp voor een mooi Fender-clean. Over een jaar of drie.
    Maar ik bedoel als je weet welk geluid je zoekt kun je 'm ook laten bouwen he? Zal niet eens (veel) duurder zijn dan een mooie originele, maar misschien wel beter klinkend.
    Leuke zoektocht, succes.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.458

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tmms Bekijk bericht
    Maar ik bedoel als je weet welk geluid je zoekt kun je 'm ook laten bouwen he? Zal niet eens (veel) duurder zijn dan een mooie originele, maar misschien wel beter klinkend.
    Leuke zoektocht, succes.
    De Fender tweeds worden doorgaans nagebouwd omdat je niet aan een originele kan komen maar de Silver/black faces deluxes wel en hoewel niet echt goedkoop kan een bouwer, of Fender CS, daar niet tegenaan bouwen.
    De silverface deluxe is nagenoeg hetzelfde als de blackface deluxe en er is geen reden om daar 2x zoveel voor te betalen en het business model van de Fender 64 Custom deluxe gaat wel van die onzinnige premisse uit.dus doe er je voordeel mee zou ik zeggen.
    Of support the Fender compangnie als je hecht aan de sweet smell of virgin tolex.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  4. #14

    Standaard

    Ik heb er een gekocht net toen hij uit was. Bouwkwaliteit was super, naar mijn mening was overal aandacht aan besteed. Maar dan houdt het ook op. Had hem binnen een maand weer verkocht. Vond hem steriel en ‘anorganisch’ klinken daardoor pakte hij de pedalen niet zo lekker.

    Ik zou hem je dus niet aanraden, een hot rod deluxe vond ik zelfs beter qua clean. Maar goed, alles is een kwestie van smaak.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top