Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 26 van 26

Discussie: Micro heads

  1. #21

    Standaard

    Potjandosie.
    Heb de spaarpot echt volledig omgekeerd en nog iets daarbij gelegd, maar ik heb mn VHT Pittbull 45 combo thuis: and it feels like home! Het uurtje dat ik er nu opspeelde werd ik blijer en blijer. Klinkt net als in de oefenruimte, maar ietsje kleiner, dat kan m goed in de speakers zitten (2x12 versus 4x12) en de kast is ook best klein eigenlijk. Straks met m'n oversized cab erbij proberen. In ieder geval blij nu dat mn FX instellingen precies t zelfde kunnen blijven als in de oefenruimte.

    [IMG][/IMG]
    Laatst gewijzigd door maxdb; 27 september 2018 om 22:26

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Van microhead naar dit, best een verrassende wending. Is dat de nieuwe VHT van Chinese makelij?
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  3. #23

    Standaard

    Dit heeft niets meer microheads te maken want dat werkte voor mij dus niet. Die zijn leuk voor thuis als het zacht moet denk ik, maar ik miste teveel body. En het hoeft niet zacht hier.
    Dit is geen chinees high gain metal monster, het is de oudere amerikaanse versie. En geen krakende potmeters!

  4. #24

    Standaard

    Leuk dat je hebt gevonden wat je zocht. Gefeliciteerd!

    Ik ben nog steeds blij met mijn Valveking micro. Hier geen geopende doos en (nog) geen krakende pots, maar met zo'n chinese lunchbox amp is de kans op een slecht exemplaar altijd wel aanwezig. Inderdaad leuk voor thuis en ik ga toch vooral het cleane kanaal met effecten gebruiken.
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

  5. #25

    Standaard

    Tnx, en wederzijds, als jij maar lekker kan spelen dan is het goed!

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Speelde Dennis van Leeuwen van Kane vroeger niet over een Pitbull 45? Mooie bak trouwens.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top