Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 26

Discussie: Micro heads

  1. #1

    Standaard Micro heads

    Iemand al ervaringen met de Peavey Micro head Classic 20 of de 6505 of de Valveking2 ?

  2. #2

    Standaard

    Nou aangezien ik hem hier in de omgeving niet kan proberen heb ik 'm maar besteld: de Valveking microhead 2.
    Vanwege de specs en de prijs.
    Uitsluitend voor thuis bedoeld, dan kan ik mijn huidige versterker in de oefenruimte laten(zwaar bakbeest)
    Ben zeer benieuwd.
    Wel gaaf dat ik 'm dan op mijn eigen cab's kan testen ipv iets wat toevallig in de winkel staat. Als het niet bevalt kan ik m terugsturen. Toch raar, een amp kopen zonder dat ik die getest heb.

  3. #3

    Standaard

    Leuke ampjes inderdaad! Ik heb de 6505mh staan en doet precies wat hij moet doen. Alleen ben ik geen fan van de speaker sim op de DI out (te donker). Daarvoor gebruik ik een torpedo captor met een IR.

  4. #4

    Standaard

    Leuk! Die heb ik ook zeker overwogen. Maar omdat ik niet zo heavy metal meer ben voor de VK gekozen. Heb je er ook een cab bij?
    Qua speaker sim maak ik me niet zo druk. Mogelijkheden genoeg.

  5. #5

    Standaard

    Uiteraard, deze: https://m.thomann.de/nl/harley_bento...rch=1537651413

    Voor dat geld is er nieuw niks beters te krijgen.

  6. #6

    Standaard

    De valveking 2 mh wilde ik me eigenlijk ook nog halen, die ziet er uit als een heel veelzijdige amp. Maar de financiële prioriteiten liggen even ergens anders.

    Ik zie dat het hele valveking assortiment van de Peavey site is verdwenen. Waarom zou dat zijn?

  7. #7

    Standaard

    Ik denk dat ze niet meer gemaakt worden of ze verkopen liever de nieuwe modellen?
    Hoe is de 6505 qua crunch?

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    870
    Keivette pedal & geardemo's by yours truly:
    https://www.instagram.com/rozhseow/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal

  9. #9

    Standaard

    Voldoet aan alle specs en toch is H&K het niet voor mij. Tnx anyway voor de tip rozh.

  10. #10

    Standaard

    Toevallig ook net een Valveking II micro besteld. Ik kon die aanbieding bij Bax echt niet voorbij laten gaan.

    Eigenlijk was ik meer geïnteresseerd in de Classic 20 vanwege de mooie cleane sound in de demo filmpjes. Volgens sommige reviews zou het cleane kanaal van de VK II echter niet veel verschillen van de Classic 20. Ik hoop dan maar dat dat een beetje klopt. De meeste demo's van de VK II laten vooral het lead kanaal horen wat een sterk punt van deze amp lijkt te zijn.
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top