Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
  1. #1

    Standaard Op maat gemaakte In Ear Monitors

    Ik zag een topic over oordoppen, maar was benieuwd wat jullie ervaring is met op maat gemaakte In Ear Monitors. Zelf heb ik het idee dat die dingen duizenden euro's kosten om op maat te laten maken, of zijn daar inmiddels eindelijk wat beter betaalbare alternatieven voor ontwikkeld?

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rezzy777 Bekijk bericht
    Ik zag een topic over oordoppen, maar was benieuwd wat jullie ervaring is met op maat gemaakte In Ear Monitors. Zelf heb ik het idee dat die dingen duizenden euro's kosten om op maat te laten maken, of zijn daar inmiddels eindelijk wat beter betaalbare alternatieven voor ontwikkeld?
    Goede ervaring met RS Audio uit Oosterhout. Neem gerust contact op met Richard Seekles daar. Diverse mogelijkheden in systemen en prijzen. Neemt ook de tijd voor je.

  3. #3
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Richard Seekles? Dat is toch ook een zeer verdienstelijk gitarist?

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JanVrm Bekijk bericht
    Goede ervaring met RS Audio uit Oosterhout. Neem gerust contact op met Richard Seekles daar. Diverse mogelijkheden in systemen en prijzen. Neemt ook de tijd voor je.
    Op de website krijg ik geen prijzen niet gevonden, maar heb je zelf een setje?
    En zo ja: wat kostte dat (als ik dat mag vragen)?
    Ben benieuwd in welke prijsrange zoiets tegenwoordig nog ligt.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.178

    Standaard

    Ik heb ze ook van Richard. Aardige kerel en inderdaad zelf ook gitarist. Omdat het mijn eerste maatdoppen waren heb ik gekozen voor de goedkoopste variant met 1 armatuur per oortje. Je kan ook met 2 of 3 armaturen kiezen maar die prijzen lopen snel op. Denk in stappen van 400, 700, 1000 euro als ik moet gokken.

    Het is natuurlijk lastig vergelijken zonder vergelijkingsmateriaal, maar ik ben erg tevreden met mijn geluid. En ze blijven itt de Shure universele doppen die ik hier voor had ook goed zitten en gaan geen pijn doen na verloop van tijd.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 augustus 2005
    Locatie
    Flanders Fields
    Berichten
    2.008

    Standaard

    Een drummer waar ik af en mee samen speel, gebruikt in-ears van Fender. Die kosten iets van een €100, dacht ik, en daar is hij heel tevreden over. Maar die zijn niet op maat gemaakt.
    Bij zijn geboorte zou er voor de kust bij P. een zeemonster zijn opgedoken dat begon te zingen. Daarnaast zou er een dubbele regenboog boven de stad zijn verschenen en gingen in heel het land de bloemen midden in de winter bloeien. Naar aanleiding van zijn geboorte zou ook een nieuwe ster aan de hemel zijn verschenen. Te koop: Jackson USA SL2H 2001

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.325

    Standaard

    Ik haak even aan.... wat kosten de goedkoopste op maat gemaakte doppen?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.734

    Standaard

    Rond de 400€ Googelen en offertes vragen scheelt een boel. Er zijn ook zelfbouw kitjes voor rond de 100€ Erg leerzaam om te doen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top