Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 21
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.909

    Standaard

    Ik denk dat dat er voor een coverband promo niet zo toe doet. Iemand die de band wil boeken wil in 'een paar tellen' weten wat de band kan en of dat een volle zaal oplevert. Zoiets als een cv voor een werkgever, die kijkt daar gemiddeld ook niet langer dan 9 seconden naar en dan moet ie gezien hebben wat ie zoekt. Voor een band is dat bekende hits, een volle hossende zaal en hoge drankomzet. Voor een imposante solo ga je maar naar Steve Vai
    "Meten is weten, gissen is missen"

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht
    Voor een imposante solo ga je maar naar Steve Vai
    Volgens mij ligt dat een beetje aan het publiek.

    Op tentfeesten waar "de jeugd" komt, die zitten totaal niet op solo's te wachten.
    Sterker nog, dit marktsegment zit niet eens op een band te wachten.
    Als je kijkt naar het marktsegment dertigers tot vijftigers, met houthakkersbloezen, badges op jasjes, veel bier, en veel geroep van "Slayeeeeeer", die waarderen gitaarsolo's best wel. Het liefst nog vanaf een verlichte ego riser.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Dank voor de reacties mannen ! Echt tof👍
    Wat de lengte betreft, coverbands gebruiken altijd promo’s van maximaal 2 minuten. Dit trekt klanten beter en ja, da’s erg commercieel, maar zo’n promo kost veel tijd en geld en moet terug verdiend worden.
    Wat marktsegment betreft: we doen het vooral goed in de doelgroep 30-50 jaar en met name worden we het meest geboekt bij bruiloften. Ook dit jaar hebben we van de 18 optredens iets van 12 optredens gehad.
    De jeugd onder de 25 zit niet op onze muziek te wachten die luisteren liever naar een dj die piraten spul draait of rapmuziek zoals lil’ kleine en boef. Daar heb je als band niks te zoeken!
    Waar ik verder benieuwd naar ben is wat Han van de productie vindt en volgens mij vroeg hij wat jullie van de zangeres vonden.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Goed gedaan hoor! En ik hoor plenty gitaar

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.177

    Standaard

    Ik hoor zeker genoeg gitaar, maar ben altijd wel benieuwd wie er achter de forumnaam schuil gaat en zag daar maar verrekte weinig van 😉


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    De audio is opgenomen in de studio van de drummer van Vangrail, pokke eind rijden naar Noord Groningen maar dat was het zeker waard!
    Aaaah bij Sander opgenomen! Leuk!

    Tis echt een coverband promo... de bekende hitjes met springgehalte.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    De jeugd onder de 25 zit niet op onze muziek te wachten die luisteren liever naar een dj die piraten spul draait of rapmuziek zoals lil’ kleine en boef. Daar heb je als band niks te zoeken!
    En dat is waarom ze dan ons boeken

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Uitstekende promovideo. Hij geeft een mooi beeld van de band en is prima gemonteerd. Daar kun je mee thuiskomen.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ateng Bekijk bericht
    En dat is waarom ze dan ons boeken
    Je zou zomaar gelijk kunnen hebben😉
    Maar thanks voor de reactie, tof👍
    Sander is top, heeft mooie mics staan dus de audio was gelijk goed. De promo is erg goed gelukt en veel gedeeld op Facebook.
    We zitten nu bij BvM en voor 2019 al 5 optredens staan en iets van 8 opties dus dat gaat lekker.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Uitstekende promovideo. Hij geeft een mooi beeld van de band en is prima gemonteerd. Daar kun je mee thuiskomen.
    Thanks, man👍
    Leuk om te horen. De promo werkt goed want we hebben al best wat boekingen en opties staan voor 2019 dus dat gaat lekker!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top