Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 juli 2012
    Locatie
    Wieertse
    Berichten
    973

    Standaard Hai,we leven nog....😉

    Even opnieuw voorstellen,

    Ik ben Marco,veel te oud om mijn leeftijd nog te vieren(boven de 40). Ik ben even weg geweest van het forum wegens persoonlijke omstandigheden. De laatste tijd heb ik mijn gitaar weer uit het koffer genomen en heerlijk gespeeld,was een hele tijd geleden. Zodoende las ik mij weer in op dit al oude gezellige forum.Gelukig zijn er nog wat oude bekende,zoals Gus/Desjaak enz enz nog over.
    Voor de mensen die mij niet kennen of herkennen,Zoals gezegd ik ben Marco. Vader van 2 prachtige dochters,en de echtgenoot van een mooie vrouw. Mijn hobby is weer gitaarspelen,puur voor en met mijzelf. Maak er van wat je wil. Mijn gear is ook nog steeds hetzelfde,Fender Stratocaster avri 57,Fender Telecaster 62 custom,Gibson Les Paul 57 goldtop alleen is er een Cort hollowbody (Gibson copie)bij gekomen.Dit alles word bespeeld over een Fender super sonic of Marshall valvestate versterker uiteraard met de nodige pedalen en effecten.
    Mijn voorbeelden (helden) zijn nog steeds,Jimmy Page,David Gilmour,Eric Clapton,Jimi Hendrix, Peter Frampton.Maar boven al Rory Gallagher. Mijn muziekstijl is en blijft blues.
    Zo dat was die in het kort...
    Ik hoop hier weer veel kennis en leesplezier op te doen.
    Groeten,
    Marco
    Veni, Vidi, Vagina..., hij kwam en zag dat het kut was

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scarface Bekijk bericht
    Even opnieuw voorstellen,

    Ik ben Marco,veel te oud om mijn leeftijd nog te vieren(boven de 40). Ik ben even weg geweest van het forum wegens persoonlijke omstandigheden. De laatste tijd heb ik mijn gitaar weer uit het koffer genomen en heerlijk gespeeld,was een hele tijd geleden. Zodoende las ik mij weer in op dit al oude gezellige forum.Gelukig zijn er nog wat oude bekende,zoals Gus/Desjaak enz enz nog over.
    Voor de mensen die mij niet kennen of herkennen,Zoals gezegd ik ben Marco. Vader van 2 prachtige dochters,en de echtgenoot van een mooie vrouw. Mijn hobby is weer gitaarspelen,puur voor en met mijzelf. Maak er van wat je wil. Mijn gear is ook nog steeds hetzelfde,Fender Stratocaster avri 57,Fender Telecaster 62 custom,Gibson Les Paul 57 goldtop alleen is er een Cort hollowbody (Gibson copie)bij gekomen.Dit alles word bespeeld over een Fender super sonic of Marshall valvestate versterker uiteraard met de nodige pedalen en effecten.
    Mijn voorbeelden (helden) zijn nog steeds,Jimmy Page,David Gilmour,Eric Clapton,Jimi Hendrix, Peter Frampton.Maar boven al Rory Gallagher. Mijn muziekstijl is en blijft blues.
    Zo dat was die in het kort...
    Ik hoop hier weer veel kennis en leesplezier op te doen.
    Groeten,
    Marco

    Fijn je er weer bij te hebben Marco.
    We hebben je gortdroge opmerkingen serieus gemist. Of laat ik voor mezelf spreken.
    Ik ben blij dat je terug bent.
    Hatsikidee!
    Mijn toch al prachtige dag heeft een zilveren randje.
    Niet goud?
    Nee, da’s als ik een ton win in de lotto!
    Alleen ik koop geen loten.
    Hartelijke welkomstknuf, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 juli 2012
    Locatie
    Wieertse
    Berichten
    973

    Standaard

    Thanx Gus..
    Veni, Vidi, Vagina..., hij kwam en zag dat het kut was

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.265

    Standaard

    Vergeet de banjo niet.


 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top