Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Nieuw hier...

  1. #1

    Standaard Nieuw hier...

    Hoi, ik ben Peter, 62 jaar inmiddels. Vroeger in een bandje gespeeld. De vrouwen kwamen in het spel en ieder ging zijn weg. Drie jaren geleden, op aandringen van mijn vrouw, na dertig jaar weer een akoestische gitaar gekocht. Man, dat valt tegen...
    Inmiddels een Gretsch en een Revelation telecaster gekocht. Ik speel nu versterkt op een Thr10. Beetje bluesy muziek alla BB king.
    Vorige week nog een in machtig mooie staat verkerende Sessionette 75 voor een paar tientjes op de kop getikt.
    Ik heb er veel plezier in en mijn wens is weer een paar ouwe maten op te scharrelen.

  2. #2

    Standaard

    Hallo Peter, welkom bij de club! Mooie aankoop, zo'n Sessionette. Vroeger ook vaak op gespeeld...

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Welkom Peter. Sessionette, ja dat was in de jaren tachtig de transistorbak die buizenamps het vuur aan de schenen moest leggen. Ik herinner me dat een aantal pro's erop speelde. Dus uitstekende aankoop voor dat geld.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  4. #4
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Hallo Peter, ja wanneer de liefde in het spel komt dan worden op zondagmiddag andere activiteiten ontplooit dan repeteren. Die Sessionette, ik heb aardig wat gitaristen gekend die hun stack of hun 2x12 inch combo hebben weggedaan voor zo een ding. Handzaam is hij zeker. Welkom.
    Laatst gewijzigd door Brad; 19 september 2018 om 02:56

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top