Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 36 van 36
  1. #31

    Standaard

    Ze zeggen ook niet voor niets; verkopen is een vak.
    Als alles vlekkeloos verloopt is het een makkie. Het wordt pas de kunst als het moeilijk wordt.

    Zowel kopers als verkopers kunnen er wat van.
    Er staat nu een gitaarsetje op marktplaats voor 105 euro vraagprijs. De set kost 89 euro nieuw. Worden ze boos als je in hun ogen laag maar wel naar verhouding biedt.

  2. #32

    Standaard

    Ach ik kan wel alles herhalen wat hij "geschreeuwd" heeft, ik heb mijn best gedaan, hij riep alleen maar wat. Hij is advocaat maar weet niet hoe hij effectief moet communiceren, ik vraag mij af hoe hij met zijn cliënten omgaat en met de rechtbank, zo win je geen zaak. En op het einde stuurt hij dan een smiley!!! Het lijkt wel een puber met een smartphone! De versterker blijft nog even te koop, we zie wel, ik heb geen haast. Lukt het mij niet deze te verkopen dan blijft hij gewoon van mij, is eigenlijk niets mis mee. Ik wilde alleen maar net iets anders. Hoogstwaarschijnlijk hang er dan maar een EQ voor.

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.424

    Standaard

    Nouuu..... dat was even een avontuur!
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  4. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Nouuu..... dat was even een avontuur!
    Ja, ik zeg nooit meer "oké dan hebben we een deal", dan hang je en kunnen ze je gek maken! De deal zal ik nu altijd ter plekke sluiten.

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Jij gelooft nog steeds dat de 'koper' advocaat is of zelfs maar enigszins het idee had om 2200 EUR te lappen...???

  6. #36

    Standaard

    Wel dat hij advocaat is, dat heb ik nagetrokken. Maar foute advocaten zijn er genoeg. Nu weet ik ook dat er foute muzikanten bestaan.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top