Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 16
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 oktober 2014
    Locatie
    Emmer Compascuum
    Berichten
    134

    Standaard Vox TB35C2 ervaringen

    Hoi Allemaal! Iemand ervaring met de Vox Bruno.Wat vind je er van en welke instellingen worden er gebruikt.
    Ik ben er nog druk mee aan het stoeien met een BD2 voor een lekker blues sound....ik ben zeer tevreden over de amp maar ik was nieuwsgierig of hier iemand ook ervaring met de TB35C2 had.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 oktober 2014
    Locatie
    Emmer Compascuum
    Berichten
    134

    Standaard

    Niemand? Werkelijk 😂


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.734

    Standaard

    Helemaal geen enkele ervaring mee .. sorry

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.484

    Standaard

    IK heb hem destijds geprobeerd omdat ik eigenlijk een Bruno Cowtipper of pony wilde en hoopte daar iets van in terug te vinden. Niet dus maar ik hoorde er wel een Fender Brownface achtig geluid in, ook niet slecht natuurlijk maar ik had al een amp, Evil Robot, die dat deed.
    Prima variatie op het AC thema vond ik toen en verbaasde me dat die amp totaal niet goed verkocht.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 oktober 2014
    Locatie
    Emmer Compascuum
    Berichten
    134

    Standaard

    Apart idd dat hij hier niet zo fijn is ontvangen. Bij toeval tegengekomen....ik ging in eerste instantie voor een Bassbreaker....maar ik was al onder de indruk van de Reverb en samen met de best wel fijne clean....heerlijk!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.484

    Standaard

    LIgt niet aan de amp, lastig segment, in de hogere prijsklasse kom je weg met relatief onbekend maar in de 500/1500 is het dringen en mensen hangen aan de bekende jongens. Zo had ik ook meer van de Supro lijn verwacht.
    Ik gok dat de Bruno Vox de meeste concurrentie krijgt van AC Vox zelf en het idee een Bruno voor the masses werkt niet als de masses niet weten wie Bruno is.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 oktober 2014
    Locatie
    Emmer Compascuum
    Berichten
    134

    Standaard

    Niks aan gelogen Pepe....


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 augustus 2005
    Locatie
    Flanders Fields
    Berichten
    2.008

    Standaard

    Ik speel op een Vox TB18. De 18 watt versie dus. Ik ben erg te spreken van de klank, er zit een hele fijn, helder klank in, zonder al te veel gedraai aan de knopjes. Wat dat betreft, erg no-nonsense. De darkswitch die erop zit, gebruik ik niet. Dat maakt het geluid te dof, naar mijn gevoel. Ik vind 'm ook erg goed reageren op pedaaltjes. Ik gebruik hem in een band waar ik de enige gitarist bent, en hij zit qua klankt heel mooi tussen de andere instrumenten. Voor mij vormt de versterker mooi het midden tussen klank, gewicht en prijs. Ik heb hem gekocht na een vrij lange zoektocht naar een kleine, handzame versterker, die niet iedereen omver blaast. Ik heb die zoektocht hier ook wel beschreven, denk ik. Wat mij overstag deed gaan, was dat ik mijn gitaar inplugde, zonder meer, en gewoon een erg overtuigend en goed geluid kreeg. Een direct concurrent was bijvoorbeeld de Vox AC15, die ik erg pinnig vond klinken. Iets te scherp. Uit de TB moest ik dat scherpe niet onmiddellijk wegfilteren.
    Enige nadeel naar mijn gevoel, is dat hij nogal storingsgevoelig lijkt te zijn. Hij kan wat licht staan zoomen of hier of daar een lichte kraak hebben, die zo opeens uit het niets opduikt. Geen flauw idee waarom dat af en toe gebeurt.
    Laatst gewijzigd door Outrage; 12 september 2018 om 17:38
    Bij zijn geboorte zou er voor de kust bij P. een zeemonster zijn opgedoken dat begon te zingen. Daarnaast zou er een dubbele regenboog boven de stad zijn verschenen en gingen in heel het land de bloemen midden in de winter bloeien. Naar aanleiding van zijn geboorte zou ook een nieuwe ster aan de hemel zijn verschenen. Te koop: Jackson USA SL2H 2001

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 oktober 2014
    Locatie
    Emmer Compascuum
    Berichten
    134

    Standaard

    Fijn! Dank je wel voor je heldere ervaring. (en positief das ook wel lekker) ik gebruik de Macho switch ook niet...ik gebruik de Blues Driver er bij naast. Fijne Combi!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 augustus 2005
    Locatie
    Flanders Fields
    Berichten
    2.008

    Standaard

    Geen probleem. Ik ben er erg tevreden over, gezien mijn vrij lange zoektocht. Ik weet dat er betere versterkers bestaan, of versterkers die even goed klinken. Alleen vraag ik me af in hoeverre dat het geld en de moeite nog waard is. Ik heb zo de ervaring dat je op elke versterker wat moet leren spelen. Als het initieel goed klinkt, gaat het best. Daarenboven krijg ik regelmatig erg positieve feedback over mijn geluid. Zeker in de band, maar ook daarbuiten. Ook van geluidsmensen, bijvoorbeeld. Dat is voor een groot deel te danken aan de mensen met wie ik samenspeel. Het klinkt alleen al qua geluid erg goed tussen ons.
    Bij zijn geboorte zou er voor de kust bij P. een zeemonster zijn opgedoken dat begon te zingen. Daarnaast zou er een dubbele regenboog boven de stad zijn verschenen en gingen in heel het land de bloemen midden in de winter bloeien. Naar aanleiding van zijn geboorte zou ook een nieuwe ster aan de hemel zijn verschenen. Te koop: Jackson USA SL2H 2001

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top