Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 13 van 13
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Ben overigens benieuwd!
    Ik hoor precies datgene in de drive sound, wat ik bij mijzelf als ik via de pc / modelling (vooropgesteld, ik heb nog nooit een high end modeller gehad) speel hoor wat me niet bevalt. Het is een soort AM-radio-achtig iets in het midden/hoog, kan het niet uitleggen, ik krijg het er zelf eigenlijk nooit uit, maar ben ook niet zo'n geluidstechneut.

    Misschien dat de MT2 het oplost ja, maar weet niet of dat positief is

    Ik begin steeds vaker te denken dat het aan mijn koptelefoon etc. ligt, want ik ben blijkbaar de enige die er altijd last van heeft.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Dit is niet wat ik me voorstel bij steriel. Je hebt andere sounds waarbij ik dat wel heb. Dat pakt positief uit voor dit geluid. Ik vind dit vooral lekker vol klinken. Het zou niet gek zijn als je dit ging gebruiken voor je proggy djent spul.

  3. #13

    Standaard

    Die cleane sound vind ik wel mooi. De vervormde gitaar die er dan bij komt, weet niet... Ligt niet zozeer in de mix, maar erboven op. Alsof het een tweede laag in een animatie is, waarbij je duidelijk kunt zien dat het een tweede laag is, die zeg maar, los staat van de rest. Met soms nog zo'n schaduwrandje dat door het animatieproces komt, ipv dat het getekend is. Vooral als hij er net in komt en op het einde. Vanaf 0'40'' ligt het beter in de mix.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Ik begin steeds vaker te denken dat het aan mijn koptelefoon etc. ligt, want ik ben blijkbaar de enige die er altijd last van heeft.
    Kan zijn dat het aan jezelf ligt. Dat andere mensen het wel horen, maar het niet zo'n probleem vinden. Je luistert hoe dan ook anders naar jezelf dan hoe andere mensen naar jou luisteren. Merk zelf ook altijd dat er een enorm verschil is tussen wat je hoort als je zelf speelt, en als je terug luistert. Maar makkelijk genoeg getest, probeer eens een andere koptelefoon.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top