Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 9 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 82
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wood Bekijk bericht
    De nieuwe versie klinkt wel echt beter en heeft geen sizzle meer bij de drive waardoor het transistor achtige karakter weg is. Ik heb hem met meerdere buizen versterkers die ik heb waaronder de Friedman en een Fender vergeleken en hoor toch weinig tot geen verschil meer.
    Ik heb het ook altijd een leuk concept gevonden maar 'm laten liggen vanwege die sizzle. Wist niet dat er een nieuw model was maar ben wel benieuwd naar het verschil...

  2. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Bekijk bericht
    Ik heb het ook altijd een leuk concept gevonden maar 'm laten liggen vanwege die sizzle. Wist niet dat er een nieuw model was maar ben wel benieuwd naar het verschil...
    Rond oktober komt hij uit (als ik het goed heb). Het verschil is dat de geluiden geluiden dieper klinken/meer body hebben waardoor het opeens een veel serieuzere versterker is geworden.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2009
    Locatie
    Naast de buren
    Berichten
    2.938

    Standaard

    Als ze dat ding nou 's in een rackuitvoering zouden maken. Zou ik mooier vinden dan zo'n stomme pedaalversie.
    Maar ja, rack is dead he?
    Grmbrl%#@&*!

    Remork sluiten.

  4. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Bekijk bericht
    Ik heb het ook altijd een leuk concept gevonden maar 'm laten liggen vanwege die sizzle. Wist niet dat er een nieuw model was maar ben wel benieuwd naar het verschil...
    Btw, hier kan je een stukje horen van het Classic kanaal, de gain staat alleen wel erg hoog, dus met minder gain zou hij strakker klinken

    https://www.youtube.com/watch?v=P2qK...&frags=pl%2Cwn

    En via een cab klinkt het naar mijn idee zelf beter

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Probleem wat ik ook met dit apparaat heb is de ‘holle’ gecompressde sound. Zelfs bij Blug hoor ik het. Mis openheid, strakheid, transparantie. Die wollige deken blijft hier bij dit model ook aanwezig helaas.

  6. #26
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    3 weken vakantie is wel genoeg. Wanneer die nieuwe echt een verbetering is, is het ideaal. Nanocab erbij en je hebt een compacte lichte set. Ik heb Jennifer Batten bij Bax Amsterdam gehoord met dat ding (de oude versie) en het klonk niet verkeerd, maar die vrouw kan natuurlijk ook wel spelen.

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.605

    Standaard

    Kut. Zo snel alweer voorbij. Het was zo rustig, gezellig en vredig hier.

    Nouja, we hebben genoten.

  8. #28

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Probleem wat ik ook met dit apparaat heb is de ‘holle’ gecompressde sound. Zelfs bij Blug hoor ik het. Mis openheid, strakheid, transparantie. Die wollige deken blijft hier bij dit model ook aanwezig helaas.
    Ik ben er ook niet zo van onder de indruk, zelfs niet van Jennifer Batten's sound.

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Ik kwam deze tegen van Wood. Klinkt niet verkeerd.

    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top