Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 9 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 82
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fred dons Bekijk bericht
    ik ben niet zo buizengeil, ik wil een cleane eindtrap die mijn basisgeluid goed uitversterkt, en ik heb een paar leuke buizenamps die heel goed kunnen klinken maar die ook wel eens een slechte dag hebben (en die fukking loodzwaar zijn) zo'n blu ding samen met een rik5 lijkt me ideaal
    en ik vind het les paul filmpje eigenlijk het beste klinken
    De Blu-Amp kun je in je handbagage meenemen in het vliegtuig. Dat is voor Jennifer Batten een doorslaggevend argument.

    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juli 2002
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    7.468
    Blog Entries
    2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Qua Les Paulo filmpje dan.
    dat begreep ik al hoor

    het is ook een beetje smaakgebonden, ik ben meer met de 80ties processed metal lp sound opgegroeid en ben meestal geen fan van plexi/classic rock sounds (een enkele uitzondering daar gelaten)
    life sucks and then you die

  3. #13

    Standaard

    ik was de citaat vergeten, maar bij deze
    Laatst gewijzigd door wood; 5 september 2018 om 12:46

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasqual Bekijk bericht
    Klinkt zeker niet verkeerd. Zou je ook wat opnames kunnen maken over een cabinet en gemiked? Geeft toch een andere indruk dan van je geluidskaart.
    Omdat tegenwoordig bijna standaard van je verwacht wordt dat je met een Kemper aan komt (ivm geen geluid op het podium) vond ik het demonstreren van de direct out wel de moeite waard. Ik heb zelf echt een hekel aan het spelen met inears, maar de Amp1 geeft een bepaalde umpf/bas respons (hoe noem je zoiets) waardoor het hele anders voelt als je toon maakt.

    Ik heb hier trouwens een filmpje opgenomen met mn mobiel, dit is alleen wel de oude Amp1 https://www.instagram.com/p/BkGD2Uzl...dy_guitarmusic

  5. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tnijland Bekijk bericht
    Ik heb hem gekocht toen hij net uitkwam maar was er al snel uit dat het niet mijn ding was. Het concept is erg goed doordacht. Je hebt er ook een lekkere compacte unit mee waarmee je snel kunt optreden. Hij gaat imo alleen manco op de sound die het onvoldoende waarmaakt. Het is een beetje een kruising tussen een pedaal en een preamp. Jammer want nogmaals, het concept is best aardig.
    Ik herken en snap wat je bedoelt, alleen ik heb zelf gemerkt dat je het ding echt moet lekker kennen (hoe simpel hij ook lijkt). Hoe de master en de channel volumes staan ingesteld maakt een hoop verschil.
    De nieuwe versie klinkt wel echt beter en heeft geen sizzle meer bij de drive waardoor het transistor achtige karakter weg is. Ik heb hem met meerdere buizen versterkers die ik heb waaronder de Friedman en een Fender vergeleken en hoor toch weinig tot geen verschil meer.

    Maar smaak, je spel, wat je hoort in je hoofd is ook bepalend of het wat voor je is.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2009
    Locatie
    Naast de buren
    Berichten
    2.921

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    De Blu-Amp kun je in je handbagage meenemen in het vliegtuig. Dat is voor Jennifer Batten een doorslaggevend argument.
    Waar laat ze d'r speakerkasten dan?

    Remork sluiten.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Rechtstreeks over de PA of kastdie op locatie staat?
    Zulke Celebs nemen echt niet hub eigen complete gear mee.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Rechtstreeks over de PA of kastdie op locatie staat?
    Zulke Celebs nemen echt niet hub eigen complete gear mee.
    Yep. Tien tekens.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.387

    Standaard

    Jennifer neemt een Nano-cab mee in zo'n rolkoffer.

    Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  10. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remork1970 Bekijk bericht
    Waar laat ze d'r speakerkasten dan?

    Remork sluiten.
    Zij speelt over de Bluguitar Nano Cab. Die past gewoon in haar koffer, dat laat ze ook zien in een van haar filmpjes.
    Leuke cab voor dat doel einde, maar hij klinkt wel anders dan een Hook of Bogner 1x12 en zeker als een 2x12.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top