Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1

    Standaard HNGD - Taylor GS Mini Koa

    Eigenlijk was het twee weken geleden al hngd maar omdat er nieuwe snaren op moesten heb ik vandaag meteen de moeite maar genomen om een paar plaatjes te schieten. Overigens heb ik deze gitaar tweedehands gekocht. Reden voor aanschaf was (uiteraard) het handzame formaat. Niet eens zozeer vanwege reisdoelen o.i.d. maar meer omdat ik merk dat ik het spelen op een groot formaat minder plezierig begin te vinden.
    In de talloze promotiefilmpjes wordt de GS Mini Koa neergezet als een "geluidswonder" omdat hij bijna net zo luid zou zijn als standaard modellen. Eerlijk gezegd vindt ik dat wat overdreven want bij de eerste aanslag hoorde ik meteen dat de Mini veel minder geluid produceert dan mijn budget Aria acoustic. Dat terzijde is het gewoon een hele fijne gitaar die een mooi warm geluid voortbrengt en prima bespeelbaar is, mede door het kleinere formaat van de body. Ik ben er zeer tevreden mee!



    Laatst gewijzigd door Paul ST; 1 september 2018 om 21:19

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.914

    Standaard

    Ik vind dat ook wel een leuk modelletje. Niet per sé de koa, maar ik zie me er ook wel mee thuiskomen.
    En als het dan uitversterkt moet ook meteen het bijbehorende element er in:



    Ik heb niks met piëzo en werk het liefst met microfoon, maar ik ben ook wel te vinden voor een magnetisch klankgat element.
    "Meten is weten, gissen is missen"

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.483

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht
    Ik heb niks met piëzo en werk het liefst met microfoon, maar ik ben ook wel te vinden voor een magnetisch klankgat element.
    Klankgat vind ik ook prima maar dan een dearmond oid voor een lofi bluesy Tom Waits en piezo als je een akoestisch gitaar in bandverband wil.
    Er zijn wel goede klankgat systemen (zoals die van Maton) maar dan zit je al snel op een hoog bedrag (500 euro...)
    Die Hard is geen Kerstfilm!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top