Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 26
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasqual Bekijk bericht
    Dat is ook meteen het probleem: er zijn in het algemeen net zoveel goede als slechte demo's te vinden. Alleen op Youtube afgaan kan gevaarlijk zijn....��
    Nou ja, je (ik) neemt doorgaans de beste demo's die je kunt vinden, en trekt daar een factor vanaf inzake je eigen onkunde mooie geluiden te maken en trekt daar nog een factor vanaf inzake hoe veel beter de demo-speler kan gitaarspelen En dat geeft mij dan een grove indicatie wat *ik* met t desbetreffende pedaal zou kunnen.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juli 2002
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    7.468
    Blog Entries
    2

    Standaard

    ik verbaas me er iedere keer weer over dat Ola Englund ongeacht het pedaal (Chorus, tubescreamer, flanger, plexipedaal, mesaboogie rectifier) zwaar metal klinkt. dus inderdaad YouTube alleen is niet genoeg
    life sucks and then you die

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fred dons Bekijk bericht
    ik verbaas me er iedere keer weer over dat Ola Englund ongeacht het pedaal (Chorus, tubescreamer, flanger, plexipedaal, mesaboogie rectifier) zwaar metal klinkt. dus inderdaad YouTube alleen is niet genoeg
    Ola zou een Chibsun met één snaar aangesloten op één transistor en een pakje sigaretten nog als een vette metal muur kunnen laten klinken.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.020

    Standaard

    Vandaag is de Fly Rig 5 Cali binnengekomen. Het eerste wat opvalt is de prachtige verpakking
    Ten tweede: wat is ie in werkelijkheid klein! Ten derde: lekkerrr! Erg leuk pedaaltje. Zeer goede sounds. De klank mogelijkheden zijn zeer divers. Ik heb 'm gelijk op mijn pedalboard geplakt en ben erg benieuwd hoe het gaat klinken op mijn H&K Statesman in de oefenruimte

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasqual Bekijk bericht
    Vandaag is de Fly Rig 5 Cali binnengekomen. Het eerste wat opvalt is de prachtige verpakking
    Ten tweede: wat is ie in werkelijkheid klein! Ten derde: lekkerrr! Erg leuk pedaaltje. Zeer goede sounds. De klank mogelijkheden zijn zeer divers. Ik heb 'm gelijk op mijn pedalboard geplakt en ben erg benieuwd hoe het gaat klinken op mijn H&K Statesman in de oefenruimte
    Ik ben benieuwd. Ritchie Kotzen haalt er een series goed geluid uit.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.020

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Ik ben benieuwd. Ritchie Kotzen haalt er een series goed geluid uit.
    Vanmorgen gerepeteerd met de Fly Rig op het clean kanaal. Werkt goed! De Sans-amp sectie werkt mooi als soort van het dikker maken van je signaal zonder te werken als een overdrive met de gain op nul. Een klein randje op je sound waardoor het nog steeds bruikbaar is als clean. De EQ werkt goed. DLA is ook mooi en bruikbaar net als de reverb. Het gainkanaal (Cali) is een mooie aanvulling als andere sound naast mijn gainkanaal van de Statesman (6L6-ish vs EL34). Ik vind het een leuke aanvulling. En mocht ik ooit in een situatie komen dat ik geen versterker kan meenemen, dan is dit pedaal een bruikbare pre-amp op een cleane versterker.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juli 2002
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    7.468
    Blog Entries
    2

    Standaard

    hij past zo lekker in je binnenzak , ik was zo eigenwijs om mijn hele board mee te nemen naar de oefenruimte maar dat heb ik snel afgeleerd toen ik dat ding eenmaal had. btw de boost functie is ook heel erg bruikbaar.
    life sucks and then you die

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.020

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fred dons Bekijk bericht
    hij past zo lekker in je binnenzak , ik was zo eigenwijs om mijn hele board mee te nemen naar de oefenruimte maar dat heb ik snel afgeleerd toen ik dat ding eenmaal had. btw de boost functie is ook heel erg bruikbaar.
    Ja, inderdaad. De boost is goed: bruikbaar als gainboost óf volumeboost!

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    De afgelopen 2 repetities mijn Tech 21 fly rig gebruikt.
    Wat een briljant ding. Ingeplugd via xlr de tafel in en iedereen was verbaasd hoe goed hij klonk! Clean overtuigend en de crunch en leadsounds echt lekker. Wat me vooral verbaasde was dat hij ook erg goed reageerde op het terug draaien dan m’n volume pot op m’n gitaar. Effecten ook heel mooi! Speaker simulator is gewoon top👍
    Aangezien we ook een akoestische set spelen, ook de akoestische gitaar aangekoppeld en gaf een mooi helder gebalanceerd geluid.
    Kortom, een voltreffer deze aankoop. Voor wie een eenvoudige oplossing wil die gewoon goed klinkt en niet van teveel poespas aan boord houdt, de ideale amp.
    Clean crunch, lead, boost, reverb en delay. Meer heb je niet nodig. En wil je toch uitbreiden, er zit ook een fx loop op.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Repeteren jullie al weer?

    Mooi dat de aankoop naar wens is!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top