Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 26 van 26
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Op 1,5 meter afstand inderdaad met een kleine PA set.
    In juli gaan we weer naar de vaste oefenruimte met complete setting inclusief drumstel en inears repeteren.
    Happy gebruiker van de Fly Rig. Kan hem iedereen aanraden die geen 100.000 speakersims, cabinet Sims en effecten nodig heeft. 1 goeie speakersim aan boord is genoeg 👍

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.177

    Standaard

    Wel mooi, zo'n kleine all-in-one oplossing. Leek me wel wat als bureauversterkertje (heb nu beneden de Waza Air en boven mijn Kemper maar als ik straks weer ga repeteren wil ik ook iets dat speelklaar boven ligt). Zelf net nog even wat demo's geluisterd, helaas is het gainkanaal te ver van mijn ding.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.391

    Standaard

    Ik heb versie 1 een paar jaar terug een paar dagen in huis gehad, toen weer terug gebracht. De vervorming was niet mijn ding, veel te los in het laag. En ik trek het sausje van de analoge speaker sim van tech21 niet geloof ik, heb in het verleden ook een GT2 en een trademark 30 gehad, zelfde euvel.

    Maar goed, ik geloof dat ik naar de normen hier in de metal hoek zit (vind het zelf wel meevallen) en daar is ie denk niet voor gemaakt.

    Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Het is allemaal smaak. Ging me ook meer om aan te geven hoe snel je gig en repetitie ready bent met de fly rig.
    Misschien is de Ritchie Kotzen versie van de fly rig iets voor jullie?
    De rode versie:

    https://www.bax-shop.nl/multi-effect...xoCZ2oQAvD_BwE

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Probleem met zo'n Ritchie Kotzen versie is dat 'ie zonder Ritchie Kotzen komt.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Het is allemaal smaak. Ging me ook meer om aan te geven hoe snel je gig en repetitie ready bent met de fly rig.
    Misschien is de Ritchie Kotzen versie van de fly rig iets voor jullie?
    De rode versie:

    https://www.bax-shop.nl/multi-effect...xoCZ2oQAvD_BwE
    Had ik ook gecheckt maar hoorde daar ook dat zelfde geluid wat me tegen staat. Kan het lastig omschrijven, maar oa. de Amp1 en Switchblade hebben ‘t ook en is voor mij een instant nee.

    Moet wel zeggen dat ik die fly rig niet in het echt gehoord heb itt de anderen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top