Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Discussie: Kkk

  1. #1

    Standaard Kkk

    Yep, kleine korte k*tstukjes, 3 om precies te zijn...

    Jeugdsentiment voor de oudere jongeren onder ons.

    https://www.youtube.com/watch?v=mR6mczIEOeo

    Zie youtube beschrijving of tekst in video voor spoilers.

  2. #2

    Standaard

    Klasse gespeeld hoor. Prachtige gitaar!

  3. #3

    Standaard

    Dank je! Vooral van dichtbij... natural relic En zwaar toe aan nieuwe frets. Maar dan moet ik dat ding zo lang missen

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Leuk filmpje. Die deuntjes gaan wel weer enorm in m'n hoofd zitten, vooral die laatste twee. Ik hou wel van zulke kortere expressies. Het applaus is wel een beetje een slappe fart.
    Ook bijzonder goed gespeeld, maar dat is gebruikelijk.

  5. #5

    Standaard

    Dank je Qua applaus, het was niet zo druk. Valt me wel vaker op dat hoeveel publiek er is, direct invloed heeft op applaus. Niet alleen de hoeveelheid, maar ook de soort.

  6. #6

    Standaard

    Leuk! Vooral dat geniale "Vakmanschap is meesterschap" waarvan iedereen denkt dat het een klassiek stuk is. De componist J.P. (Clous) van Mechelen is beter bekend als Jantje Vos uit de TV series van Wim T. Schippers.

    Er bestaat er ook een lange versie van dat stuk: https://www.youtube.com/watch?v=SipkOwikzI8
    Kun je nog wel even op doorstuderen dus...
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

  7. #7

    Standaard

    Thanks! Denk dat ik het op de korte versie houd

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.984

    Standaard

    Leuk Wel weer wat kleine slordigheidjes. Volgens mij komt dat omdat jij 848593 nummers per dag instrudeert.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard

    Mooi man! Vind het wel meevallen met die slordigheidjes en - zeker live - is het gewoon verrekte moeilijk 100% zonder foutjes/slordigheidjes/slips of the finger te spelen (mij lukt het iig niet...).

    Die herfret zou ik wel doen, ik vind het nogal kletteren.... ;-)

    Goed gespeeld!
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.984

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Little Jay Bekijk bericht
    Mooi man! Vind het wel meevallen met die slordigheidjes en - zeker live - is het gewoon verrekte moeilijk 100% zonder foutjes/slordigheidjes/slips of the finger te spelen (mij lukt het iig niet...).

    Die herfret zou ik wel doen, ik vind het nogal kletteren.... ;-)

    Goed gespeeld!
    Ik schreef ook expres 'kleine slordigheidjes' he Ik kan live ook niet foutloos spelen overigens. Screw altijd wel iets up.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top