Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Custom gouden decal

  1. #1

    Standaard Custom gouden decal

    Geinspireerd door het SG project van Thiez ga ik zelf een LP junior in elkaar draaien. Wel weer van een kit dat wel maar je moet ergens beginnen.

    Anyway, body is onderweg en zit me te verdiepen in de randzaken. Nu wil ik graag een custom gouden decal op de headstock maar kan niet echt een adres vinden waar ik:
    - deze kan laten maken
    - materiaal kan kopen om het zelf te doen

    Zoekfunctie natuurlijk gebruikt maar draadje uit '09 over decals geeft vooral veel dode links helaas.
    Weet iemand een goede leverancier?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Rothko & frost maakt hele mooie decals is mijn ervaring.

    https://www.rothkoandfrost.com/decals-c1

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Ik heb trouwens ook een snijplotter dus als je een spuitsjabloon of iets uit goudfolie gesneden wilt pm je maar even.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 mei 2005
    Locatie
    Prinsenbeek
    Berichten
    6.964

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 10us Bekijk bericht
    Geinspireerd door het SG project van Thiez ga ik zelf een LP junior in elkaar draaien. Wel weer van een kit dat wel maar je moet ergens beginnen.

    Anyway, body is onderweg en zit me te verdiepen in de randzaken. Nu wil ik graag een custom gouden decal op de headstock maar kan niet echt een adres vinden waar ik:
    - deze kan laten maken
    - materiaal kan kopen om het zelf te doen

    Zoekfunctie natuurlijk gebruikt maar draadje uit '09 over decals geeft vooral veel dode links helaas.
    Weet iemand een goede leverancier?
    Leuk om te lezen dat je inspireert bent geraakt door mijn bouw! Inderdaad rothkoandfrost was ook eerste was mij te binnen schoot bij custom decal. Maar misschien zijn er ook wel lokale printshops die het kunnen drukken op decal papier (eventueel zelf aan leveren?)?
    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 juni 2013
    Locatie
    Nieuw-Lekkerland
    Berichten
    281

    Standaard

    Sergon en Alexandra van tlcguitargoodscom (recentelijk nieuw opgestarte leverancier van gitaaronderdelen doen ook allerlei custom decal dingen. Misschien kun je daar eens informeren! In Nederland ook, dus wel zo handig communiceren!

  6. #6

    Standaard

    Ik ga ze eens proberen, dank voor de tips! Conclusie is in ieder geval dat het niet goedkoop is zeg, die rthco en frost vragen zo 30 eurotjes voor een custom decal...

    Napoje, dank voor het aanbod! maar gezien het ontwerp denk ik dat snijden niet gaat lukken / werken maar sluit niet uit dat ik me nog meld als ik wat verder ben.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top